Lördag

publicerat i Allmänt;
och riktig rensningsdag idag. Nu har jag satt fart på alla i min närhet och visst blir det bra till slut. Nu ska bara skiten iväg också. Det blev sk revisorstädning vilket betyder att allt slängs som inte man använt på ett år. Men jag är inte klar ännu........

Jo vet ni vad? Vad sägs om en bloggträff här i Göteborg i slutet på september? Kära Nalle mailade mig och undrade om vi inte kunde träffas igen allihopa och jag blev jätteglad. Bokmässan är här den 24 -27 september och då kunde vi slå två flugor i en smäll eller hur?

Jag ställer upp med drink i våran bar innan utgång och här finns så många trevliga ställen att gå till så det ordnar jag!! Sen har jag två sängplatser här hemma om nån vill ligga över, men ni får ligga ihop för det är en dubbelsäng:)

Ja sug på karamellen....vi hade ju jättetrevligt på vår bloggträff i Stockholm och det kanske kommer att dyka upp ännu fler den här gången. Kram ha en go lördag! Mumin



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Det låter skoj. Jag kommer att vara på bokmässan. Kommer ner på torsdagen och åker hem på lördagen som det ser ut nu. Men jag åker med några vänner så jag måste få ihop schemat med dem. Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Låter som en alldeles utmärkt ide

Jag hänger på!!!

Har alltid velat gå på bokmässan så det får bli två flugor på "smällen" kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Den karamellen ska jag suga på ett tag! Har en del bokat i höst...ska till Kroatien i slutet av Augusti.

Men det låter ju himla kul...om jag kommer med tingar jag en sängplats....kram kram

4:e kommentar, skriven , av Nalle:

En fest på lördagkvällen hade varit kul. Hoppas få komma med som utställare på BB-mässan, annars åker jag ner privat.Så till Gtb kommer jag!

Jag bor på hotell så mig behöver du inte tänka på med sängplats.

Vi hörs av. Jag skall kolla med mina på min blogg.

Sedan kan vi höras per mail och samordna.

Kram Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag håller mina fingra&tår att dom inte ska bråka om min ledighet...men får jag inte då ska jag bråka det lovar jag dig..haha



Ja ett besök till Gtb vore inte fel...kram kram

6:e kommentar, skriven , av Nalle:

Jag har några som visat intresse för bloggträff. Det är ju lång tid kvar, men det verkar som det går att fixa ett gäng. Kramis

7:e kommentar, skriven , av Fia:

Åh, vad kul! Jag hänger på! Det var så roligt att träffas förra gången. Jag kan bli glad när jag tänker på den träffen.

Kram, Fia

Kommentera inlägget här :