Hej på er!!

publicerat i Allmänt;
och en god fortsättning på det nya året. Jag har inte haft tid med bloggen, det har snurrat för fort det sista hjulet 2008.

Nyårsafton var som vanligt bra med våra goda grannar, men det är ett slit från morgon till kväll med förätt, varmrätt och dessert och massa trumpeter och hattar osv osv. Men vet ni dagen innan nyårsafton så blev baren färdig nere i källaren och jag och Pippis hade för jäkla kul därnere. Vi drack öl och massa shotar och vi blev aningen beruskade  vilket vi inte skulle bli egentligen, men va kul vi hade ha ha jag skrattar ihjäl mig.......det var som om vi var 25 år på nytt........härliga Pippis:))

Idag
har jag slängt ut julen.....jävlar det såg ut som kriget innan jag var färdig.....men nu är det fint.....bara lite nya blommor och så ska jag städa källaren i morgon.

Annars om man summerar 2008 för familjens del har det varit ett jäkla slit och emotionellt mycket tråkiga saker som hänt utan det att lille Gustav kom till världen. Det var det bästa som hänt i år. Den lille goingen mormors och morfars gull och så lille Günther förstås som trivs så bra hemma hos sonen.....men jag tror inte jag kämpat så både fysiskt och psykist som år 2008. Nu är det förbi och nu tar vi nya tag och hoppas att alla blir lyckliga och glada 2009.

Förresten så har jag gympat idag.....nu börjar allvaret igen..........

Här nedan kommer lite bilder dels på Pippis och min barkväll, håll till godo.

Kram Mumin



Just det Pippis vid sin bar:))



Visst är det mysigt?



Frun i huset dricker öl och shotar......puuuh



Nyårsbordet


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hello darlingen...va kul ni har haft, mina takter det!



Tack för rara ord..puss på dig, kramkram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Får man komma och prova den där baren..se jag gillar dom som bor där!!

Ja den ena kan jag ju inte så mycket om men han verkar vara en glad prick!!



Kramelikram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Får man komma och prova den där baren..se jag gillar dom som bor där!!

Ja den ena kan jag ju inte så mycket om men han verkar vara en glad prick!!



Kramelikram

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Va kul med egen bar o egen bartender också! Jättefint blev det! Nyårsbordet var vackert dukat!

Ha de nu så himla mysigt Och njut av kylan. Vi har över 20- just nu, så dansen får vara ikväll. Inte så kul att ge sej iväg i sån kyla.Man vet aldrig vad som händer. Vi prövar i morgon istället. Ha en fin kväll..många kramar!

Kommentera inlägget här :