Small Medium och Large

publicerat i Allmänt;
Där har ni mina storlekar!! Usch jag tyckte inte jag hittade nånting men kom hem med världens kasse så nu har jag ågren att jag köpte så mycket......men hälften ska jag byta för jag har inte insett ännu efter 3 år att jag inte behöver stora storlekar....fan va dum jag är som inte provar...men jag tycker det är asjobbigt att vränga ut och in på sig i dem där provrummen och man blir ju så fruktansvärt varm med täckkappa och hela köret.....på och av hela tiden....det var värre än spinningpasset jag var på i kväll ha ha:))

Ja ja I-Landsproblem verkligen...jag borde skämmas......men jag var och hämtade resebroschyrer i alla fall...så jag har lite lektyr innan jag ska sova....men då blir jag väl så upphetsad så det kanske inte är någon idé.

Nä nu stampar Pippis omkring med sina stora tofflor och ska fylla i ett papper så snart ropar han väl på mig att jag ska hjälpa han.........får nog klä han i bebismössa snart....blir lite trött på att vara överallt faktiskt:(

Grrr nu ropa han......vad var det jag sa???


Gonatt med er! Kram från Mumin

Kommentera inlägget här :