Liv e det i mig....

publicerat i Allmänt;
men inte mer. Är sjuk....var i varje fall och handla idag och det var som att springa ett maratonlopp, så jäkla trött blev jag. Och lille Gustav fick åka till sjukhuset igår för han får inte behälla nån mat. Nu har han inte ätit sen i fredags, men är inte uttorkad ännu så blir det värre så får dem väl lägga in honom. Stackars lille Gullo.....Inte nog med eländet så är Pippis sjuk han med, men sonen drog med han på jobb idag....ja jisses som det kan bli. Jag orkar inte hälsa på er, men skulle bara meddela att ännu är Mumin krasslig. Kram ha det gott!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Krya på er alla! Kram Nalle

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Krya på er

Kotte fick läggas in och dropp uttorkad sånu hoppas jag det vänder kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Usch ger det sig inte...ja det var längesen jag var såå här dålig.

Usch och blää orkar ingenting det gör mig oerhört frustrerad.



Kryapådej vännen kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentera inlägget här :