Halloj

publicerat i Allmänt;
Ja inte ska man väl ropa Hej innan man är över bäcken, men nu känns det riktigt bra. Igår var jag så grinig och förkyld, ni vet det sitter sådär i bröstet så man knappt kan andas....så jag la mig tidigt och tittade lite på TV och sen så somnade jag vid niotiden och sov som en stock i 12 timmar. Frukost och sen var jag dödstrött igen men efter 2 timmars ytterligare sömn så var det som om förkylningen kom av sig och jag har hållt mig lugn hela dagen idag och bara varit inne och vilat. Och det bästa är nog att Gustav börjar bli frisk också, han får behålla maten och det var väl för väl det.

Jag tror aldrig att en förkylning har varit så seeeg som denna här......2veckor har det tagit att bli av med den, vilka hemska bacilusker usch och fy.........

Så nu börjar det att spritta i den gamla kärringen igen och då vet ni vart hon beger sig eller? Nja jag ska nog vara lite försiktig och börja med en härlig promenad i morgon och sen får vi se vad som händer........

Just nu längtar jag efter en härlig badstrand med sol och värme.....mina snödroppar börjar att komma och det är ett gott tecken.

Kram ha en go kväll! Mumin



Nice i december 2007......funderar lite på att åka dit faktiskt till den 30-åriga bröllopsdagen....vem vet....eller också blir det Säffle:)) Förresten Grattis Victoria och Daniel...........hon var såå lycklig vår kronprinsessa

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så skänt att du är på bättringsvägen och att det spritter i benen på, hihihI!!!

På ronden idag sa de att det var näringsbrist Kotte hade fått bla. kaliumbrist och får man det så reagerar kroppen med kräkningar. Så de blir kvar ett dygn till Hanvar oxå uttorkad

Man undrar ju vilken kompetens vår vårdcentral har.

Kramelikram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Skönt att du mår bättre önskar jag kunde säga detsamma!



Men gå nu INTE och träna för guds skull..promenad okey!!



Massor med kramar

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Det låter som det är lite hopp om livet nu i allafall. Skönt att höra! Jag själv har varit på återbesök på lungklin. i dag. Och det gick bra för jag är ju frisk just nu. Men det blev inte så mycket uträttat där..dom hade glömt att ge mej en tid för röntgen.Det brukar ju börja med en röntgen o sen träffa doktorn, men nu hade jag en ny läkare som väl inte kommit igång riktigt än. Men han var väldigt påläst och noggrann när han berättade och visade dom gamla plåtarna. Jag litar på honom. Nytt besök i höst. Hoppas jag håller mej frisk ända till dess!

Just nu vill jag absolut inte bli sjuk för det är bara två veckor kvar innan vi reser.

Hoppas du håller dej på mattan nu och inte börjar med några tokerier, som gympa t.ex. Du får hejda dej ett tag till! Många varma Kramar till dej Mumin!

4:e kommentar, skriven , av Helena:

Det är en väldigt envis förkyldning.....man verkar ha den kvar i kroppen och sen blommar den upp lite när det passar den.=(

Skönt att du är bättre i allafall.

Ha en skön dag vännen!

Kram

5:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Jaså du varit sjuka damen en tid nu.. jag har inte varit så på alerten den sista tiden.. tycker jag varit/är trött och likgiltig för det mesta faktiskt.

Ta det lugna gatan nu så du inte åker dit igen om du börjar härja på igen;-)

jag längtar oxså efter en mjuk sand att sätta fötterna i.. men den kommer..

Kramar

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur går det med dig???Jag är sjuk fortfarande..suck



Kram kram

7:e kommentar, skriven , av Kersti:

Grattis till dig med som känner dig bättre. Fasligt seg förkylning du råkat ut för. Men ta det nu det lilla lugna och storma inte iväg på en gång. Lugna promenader låter som en perfekt start. Kram

Kommentera inlägget här :