Godmorgon mina små turturduvor

publicerat i Allmänt;
Nu känner jag mig riktigt pigg och igår var jag faktiskt och gympa......skäll inte på mig.....det var vad jag behövde:) Men innan dess höll jag på att "klippa" en cyklist som bara svängde rätt ut till andra sidan, jävlar va skakis jag blev. Hade jag inte reagerat så fort så vete katten vad som hade hänt. Hädanefter kommer jag att tro att alla cyklister är trafikfaror och jag kommer att smyga mig förbi dem. Usch va otäckt det var:((

Idag har jag fått mina gardiner och jisses va grant det blir. Pippis får sätta upp dem i helgen, för det är ett himla bökande för dem är lite speciella. Sen fick hon sy lite annat också, jag är ju kanondum på att sy, tråckla vet jag hur man gör men annars är jag inte vän med varken nål eller tråd. Tur att vi är olika. Bildbevis kommer så småningom.

Och nu är allt klart med firmaövertaget till sonen. Den nya chefen är hård säger Pippis och snål ha ha, just det käre Pippis nu är det andra bullar som gäller........stackars Pippis.....men veckopeng kommer han att få:)

Nä ni nu ska jag iväg och ta lite akupunktur.....sover ju gott nu sedan jag började med det, så nu får det underhållas en gång i månaden.

Kram och ha en trevlig fredag!!



Skål! Idag får man väl ta sig en liten rackare...........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Skön att höra att du mår bra. ja cyklister måste man se upp för. Säger det även fast jag är en själv. Värst är medelålders män med trikåer och så de som cyklar med musik i öronen.

Det kom mer snö i gårkväll blöt och slaskig. idag lyser solen och det är plusgrader. det är en slaskig sörja där ute just nu men snart är det vår:). Kram och trevlig helg.

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Tack ska du ha! Ja du detta var en medelålders man:) Men jag cyklar ju själv också men jag får nog säga att ska jag svänga över till andra sidan så stannar jag och tittar om det kommer nån bil....o ja dem med musik i öronen är helt livsfarliga!! Kram själv och trevlig helg! Mumin

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vof vof...haha



Ja cyklister är inte kloka dom tro dom äger vägen..usch!

Ja vi får väl se när doktorn ringer vad han säger.

Ja jag tyckte nog att sänkan var hög jag med..men jag misstänkte det när jag var/är så jävla trött.



Nu har jag lite piller i mig så jag orkar var upp en sväng..kramen

4:e kommentar, skriven , av Gösta!!:

Har dom varit 2 på firman,jag trodde dom bara hade varit en!!!! Köp inga boxhandskar till Pippis,för då får väl jag inte roligt!!!!



Gösta & L

5:e kommentar, skriven , av Hundlund!:

Har du stått ut med den gubben i 30 år,så tycker jag du kan ta en Jordenruntresa utan problem!!!



H&L

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Man känner vad man behöver och om det kändes rätt med spinning så var det rätt

Skönt för pippis att få "bara" vara anställt kanske

Ha en trevlig helg!!! kram Tingeling

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej vännen...ha en goooo lördag, kramen

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Här var det dött....Ingegerd ville att du skulle mejla henne hon hade förlorat inloggningsuppgifter till dig.



Ha en sköön söndag..åker du Vasaloppet?? Kramen

Kommentera inlägget här :