Tyst

publicerat i Allmänt;
ska jag vara.....hur ska det gå?? Vaknade i morse av att hela halsen var som en stor grötig massa och jag kunde knappt få fram ett ord och vilken hosta jag hade eller har:((

Låg i sängen till klockan 11 i förmiddags och jag kände mig så usel så jag fick ringa doktorn och fick en tid på em.

Jodå, stämbandsinflammation och luftrörskatarr. Det har blivit efter förkylningen jag hade och jag har ju inte precis tagit det lugnt så jag får skylla mig själv. Fick lösande tabletter till halsen och även penicillin men det skulle jag bara ta om jag blev värre.

Men efter doktorn åkte jag och shoppa lite igen....hm.....och sen när jag kom hem fick jag bannor av Pippis. "Är du ute och handlar när du ska vila dig" " Nu får du banne mig ge dig sa han och tittade strängt på mig och visst har han rätt, men jag kan inte vara still förutom när jag har feber.....då är jag nästan döende:))

Nä nu ska jag faktiskt krypa till kojs........fotona är färdiga och skåpen är nytvättade och ut med allt gammalt och in med nytt.....det var en härlig känsla igår kväll att det blev lite ordning.

Kram Mumin



Ha ha gonatt fast på ishotellet:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du är så duktig fotona redan iordning vad underbart Mina gamla foton orkar jag inte tänka på allt ligger i en papperspåse usch och fy kram Tingeling

Kommentera inlägget här :