Tålmodig

publicerat i Allmänt;
Ja det är jag nog, det var min mamma också, fast hon kunde bli arg också det kommer jag ihåg.

Gustav med familj och jag och Pippis har varit hos svärmor på hemmet idag...jag tror hon blev glad, men hon är ju lite senil den gamla damen, men vadå 91 år och på sitt 92:a det är inte dåligt!

Det finaste var när vi skulle gå hem så kom en liten liten dam fram och pussa mig på handen.....usch undra hur det känns att vara senil...tror ni att dem lider av det? Nä jag tror det är som att vara lite beruskad och inte veta riktigt vad man säger eller är, hoppas det i alla fall.

Sen åkte vi hem hit och Gustav och hans familj var med, vi åkte och köpte lite mat och sen var det full rulle på den lille krabaten. När han blir övertrött så blir han så fruktansvärt pillig så jag blir tokig, försöker med allt och det är bra en stund sen till nästa "projekt" ha ha.

Jag fick visat mina bilder i alla fall och dottern tyckte det var roligt att se dem.....äntligen lite ordning....ja vi skrattade gott till vissa bilder:))

Nu är jag och Pippis lite glöggfryntliga och jag blev så trött så den där goa sängen ska jag nog ta mig an snart.

Nästa helg är det Jul på Liseberg som hägrar. Först med släkten och sen med våra kära grannar.


Ha det gott! I morgon en ny vecka och nya tag...........Kram




Förra årets Liseber i vinter? skrud

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

nää jag tror inte dom lider, säkert i början av demensen men sen så är nog det mesta borta!



jag vill också gå på Liseberg, men tiden finns inte just nu!



Ha en fin kväll..kramen

Kommentera inlägget här :