Näst sista dagen på 00 talet

publicerat i Allmänt;

Hur tycker ni året har varit? Jag själv tycker att det har varit ömsom vin och ömsom vatten. Sommaren vill jag inte ha tillbaka igen, då mådde jag fruktansvärt dåligt och var inlagd på sjukhuset, men sen har det liksom tagit sig framåt hösten och vintern.

En härlig resa har jag gjort med min käre Pippis och den glömmer jag aldrig.

Dottern ska ha ett barn till och Gustav är ju mormors lille sockergris.

Sonen som blev ensam har hittat en ny flickvän och förlovat sig och lille Günther mår bra också och har vuxit till sig.

Hälsan är förnärvarande god och mitt älskade gym har fått sitt under året. Tänk att jag tränat varje vecka i 2 års tid, med undantag av semester.

Ja ett år går fort, men ser man tillbaka så är det mycket som händer under ett år...både tråkigheter och glädjeämnen och med det önskar jag alla mina bloggvänner ett riktigt GOTT NYTT ÅR.



Såhär ser mitt nyårsbord ut....jag dukade idag för imorgon så skall kalkonen in i ugnen och jag vill absolut inte stressa....

 

Med denna egenhändiga gjorda bukett vill jag dela med till alla mina vänner.

 

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja mitt år har varit ömsom vin och ömsom vatten det med, men i det stora hela riktigt bra!



Avslutningen på året blev väl inte som jag tänkt mig..men men!

Ja du har verkligen varit duktig med din träning önskar jag kunde säga detsamma.

men nya tag nästa år..haha!



Fint du har gjort dina gäster kommer att få det så bra så.

Kram och ha en fin nyårsafton..glöm inte den goa fyllningen på kalkonen!

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh va fint du har gjort. Vilket vackert dukat bord.

Tänk jag tycker mitt år varit ganska bra trots att jag varit sjuk till o från. Men det är jag van vid, annars är det bästa o största att jag blivit mormor till lilla Ellie.Och så har ju äldsta dottern skaffat en söt hundvalp så nu har jag en goding som bor på nära håll också.



Ha en riktigt trevlig nyårsafton med era vänner i morgon.

Ett Gott Nytt År önskar jag dig Mumin!Kramar till dig!

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Så vackert. Vi är absolut inte alls klara med någonting men det reder sig säkert. Året som gått tja ett ganska hektiskt och stressigt år så jag hoppas på betydligt lugnare det år som kommer. Gott Nytt År vännen. Kramar

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så jättefint du gjort.

Du är så duktig med din träning tänk om det kunde smitta av sig till mig, hoppas hoppas.

Gott nytt år kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

hej raringen..ja du håller väl på som bäst att ösa kalkonen och har inte tid med bloggeri!!



Jag har sovit drygt en timme så nu ska jag nog klara av att hålla mig vaken till tolv..hihi



Kram kram ha det jättekul!



6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jasså bakis idag hehe måste erkänna att det har jag med varit!!



Vi satt och tôlade och lyssnade på musik..och det ena glaset efter det andra bara försvann in i munnen!



Ha en fin kväll..kramen

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

God Fortsättning på det nya året!Hoppas allt har börjat bra. Vi har varit på 18årskalas i dag. Yngste barnbarnet här hemma är det som fyller körkort.Och så fick jag träffa lilla valpen Wilma.Hon är så söt o gullig så det är inte klokt.

Ha en skön helg! Många kramar till dej!

Kommentera inlägget här :