Fredag.....

publicerat i Allmänt;
Gött!! Känner mig bättre idag....lite piggare och det är väl härligt att det är fredag!

Idag var jag och hämta ut storvinsten på min V5a igår. Pippis brukar spela varje vecka med en kompis och dem vinner sådär en 60 spänn ibland, så han blev lite snopen när jag prickade in rätt ha ha.

Nu ska jag spara dem pengarna och sedan ska jag spela igen nån gång så jag är ingen fanatiker när det gäller att spela, men det är konstigt för jag brukar vinna när jag spelar på hästar:))

Idag blir det fläskfilé till middag och sen ska jag lägga mig och titta på Idol och Skavlan.

Jag köpte mig filmen Flickan som lekte med elden så den tänker jag se i morgon hade jag tänkt.

Ha nu en go fredagskväll med mys! Kram Mumin



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh härligt med lite extra pengar till jul. Maken och yngsta dottern är på julfest med sina jobb ikväll ev. kommer de andra två barnen hem och då ska vi oxå äta fläskfile Ha det gott kramar tingeling

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh härligt med lite extra pengar till jul. Maken och yngsta dottern är på julfest med sina jobb ikväll ev. kommer de andra två barnen hem och då ska vi oxå äta fläskfile Ha det gott kramar tingeling

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Kul med vinsten och att du känner dig bättre. jag har stressat som en tok hela hösten och inte hunnit med att blogga eller att träna eller något nästan som det känns. Nu har jag i alla fall lämnat in sista arbetet på min kurs så förhoppningsvis blir det lite lugnare. Snart har jag jullov, det ska bli fantastiskt skönt. Kram och sköt om dig.

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Grattis till vinsten! Lova att du sköter om dig ordentligt så att du blir av med förkylningen. Hur är det med halsen nu?

Kommentera inlägget här :