Fredag igen....

publicerat i Allmänt;
Härligt och idag kommer systern med familj och firar lite Lucia med kaffe och lussebullar:))

Tänk att det blir alltid ett sån jäkla liv när vi träffas, vi överröstar varandra på nåt sätt och skrattar utav bara den. Ja det kommer bli livat.

Sen är det ju den där sköna fredagskvällen igen med Idol. Undrar vem som vinner? Jag gillar Calle, han är cool på nåt sätt.

Nä nu in i duschen och sedan på med fejset och fram med fikat.

Kram ha en go dag idag! Mumin



Här är vi jag och min kära syster:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej hej på dej.Kul fredag alltså! Visst är det härligt med systrar. Vi är fyra systrar o en bror.Det är så kul med många syskon. En bror fattas..så vi har varit sex.

Ni är inte så lika varann du o syrran. En ljus o en mörkhårig.

Du undrade om min hosta. Och nu har jag hållit på och varit hängig sen september och hostat som en galning. Nu hoppas jag att den här medicinen är rätt denna gång också.Jag har mina återfall några gånger om år, men inte nån särskild årstid eller så. Försommaren var också ganska seg o långvarig innan dom prickade in rätt sorts medicin.

Nu hoppas jag hinna bli piggare innan jul så jag kan få till lite julstämning i huset tills dom kommer tillbaka hit,Helena m. fam.

Ha nu en härlig fredag med din syster. Kramkram!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

En blond och en brunett, men lika är ni!



Ha en gôrmysig fredag..kramen

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Får väl tacka för inbjudan, jag lovar vi ska nog få till det en vacker dag!



Skrattade gott åt din kommentar, du är härlig du....kramen

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Vilka fina systrar! Samma varma utstrålning och glimten i ögat.Jag förstår att det blir många glada skratt när ni träffas.

5:e kommentar, skriven , av Helena:

Vad fina ni är.=)

Härligt att ni har så roligt tillsammans.

Ha en mysig lucia min vän!

Kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Visst är det underbart att ha systrar och kunna dela livets roligheter med men oxå motgångar..

Jag har tre systrar och tre bröder Ha en trevlig Lucia dag kram tingeling

Kommentera inlägget här :