Jo visst var det......

publicerat i Allmänt;
svininfluensa Pippis hade eller har..........han fick gå till doktorn igår och där konstaterades  det. Ändå har han varit uppe och jobbat lite, det hade jag inte orkat men han segar sig fram även att han är sjuk......

Igår var jag hos Gustav. Passade honom för dottern ville städa och göra lite andra praktiska saker, Han är ju för go den lille........Mormor lekte och gick ut och gick en lång promenad och jag var där hela dagen och var inte hemma förrän vid niotiden i går kväll. Då var jag dödstrött, men den där sömnen är det ju inte mycket bevänt med.......4 timmar blev det i natt......:(( Nä får ta och prata med doktorn idag och se vad han säger.........Just nu går ögonen i kors, men så fort jag lägger mig ner så är det kört;(( 

Ha nu en bra dag allihopa! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nämen va läskigt...fick han nån medicin??



Hoppas du klarar dig..lilla gumman att du inte får sova, stackars dig.Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Men oj va otäckt! Är inte det väldigt smittsamt? Hoppas hoppas du inte åker på det. Eller lille Gustav.

Men vilken tur att mormor finns så pass nära och kan rycka in när det behövs.Jag har så långt till min lillskrutta, men snart kommer dom hem en sväng igen.Härligt!

Hoppas det löser sej med sömnen för dej för så här kan du ju inte ha det!!

Massa Kramar till Mumin!

Kommentera inlägget här :