Stålande solsken

publicerat i Allmänt;
har vi här.......jag har just nu 20 grader i solen och man ser riktigt hur det börjar att spricka ut på trädena. Härligt....snart kan vi bada!!

Idag har jag varit på ett lunchpass på gymmet och det var det jäkligaste jag varit med om.......ha ha hon körde ett intesivt pass i 45 minuter och jag trodde armarna skulle gå ur led för det var mycket armrörelser och hoppande hit och dit. Sen körde hon ruscher i slutet fram och tillbaka i salen...jisses jag trodde jag skulle svimma:)) Men nu är jag sugen igen att träna....det är mitt favvospinningpass idag men kära Mumin, ge dig!!!!! Ja jag ska ge mig säger min röst inifrån.......

Men ni som läser min blogg vet ju det att antingen är det allt eller också är det inget. Sån är jag och sån kommer jag att förbli tills jag hamnar bland änglarna......för det gör jag väl eller??:))

Till helgen ska vi rensa i dotterns trädgård på massa byggbråte så där får jag också utlopp för min energi....dvs om jag nu har någon över tills på lördag ha ha.


Nä kram på er......nu ska jag UT!!!!! i vårsolen. Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Oj vad tog mitt inlägg vägen???

Det bara försvann ochjag hann inte skriva färdigt

Det är klart att du sliter på dina gympa pass

jag är lika enveten om jag har gett mig den på att fixa det kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Ja det är svårt att vara lagom.

Jag försöker faktiskt men oftast går det mindre bra.

Ta det lugnt vännen & ha en skön helg!

Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jepp klart du blir en ängel..fast med små små röda horn gömda under änglahåret..hihi!



Guuud va du är duktig..jag har nåt envist som bitit sig fast i bröstet...tyckte det var bättre förra helgen nu är det jobbigt igen, men det kan vara allergin som börjat.

Jag får ju ingen rinnande näsa, kliande ögon utan jag får svårt att andas..täppt.

Ingen ork att träna då minsann..



Ha en goooo helg, nu är VÅREN här...tjoho säger jag trots pollen...kram kram

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Du är fantastisk. jag hoppade över träningen och städade och tvättade istället. Städa är också motion faktiskt men kanske inte som på gymet. Men nu njuter jag av att det är lite mindre damm i hörnen. Kramar

5:e kommentar, skriven , av Fia:

Det är klart att du kommer att hamna hos änglarna när det är så dags, men tack vare dina motionspass fördröjer du det hela på ett bra sätt.

Det låter så härligt när du beskriver dina motionspass, man får lust att komma dit och vara med. Ha en riktigt bra dag, hoppas ni får fortsatt fint väder. Kram från Fia

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kikar in för att önska dig en trevlig dag

kramar Tingeling

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hello darling...vad pysslar du med??



Kramen

Kommentera inlägget här :