Sjusovare....

publicerat i Allmänt;
har vi varit idag jag och Pippis. Vi var uppe vid nio och käka frukost men sen gick vi och la oss och läste tidningen och ögonen gick i kors så jag somnade om och sov till halv tolv!!! Det var längesen jag sov så gott. Igår blev det räkmackor med kokta ägg och en massa ostar och lite vin därtill. Jag och Pippis satt och tjöta om ditt och datt och det är riktigt trevligt, vi hinner aldrig umgås så mycket pga att han jobbar så in i norden. Sen tittade jag på Angel med Helena Bergström och Rolf Lassgård. Bra skådespeleri men jag vet inte handlingen var lite mager på nåt sätt. Nä nu får jag väl ta mig in i duschen och sen ska jag bara göra det nödvändigaste idag. Tråkigt väder är det också, riktigt innesittarväder och mysväder.

Kram ha det gott idag lördag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Va skönt det lät då..jag får panik om ja gsover för länge. Hela dan försvinner ju!



Men du behövde säkert sova!



Ja en annan har ju varit ute på rask promenad i regnet...kramen

2:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Låter som en skön dag att ladda batterierna på. Ha det gott! Kram

Kommentera inlägget här :