Övertalad

publicerat i Allmänt;
är jag.........av Pippis. Åker till Polen nästa helg och tittar på speedway. Bydgoszcz heter staden och där går finalen i speedway detta året. Motorintresse har Pippis alltid haft och jag själv har varit på speedwaybanan många gånger men det var ett tag sedan. Det var ett himla tjöt i går på han att "Nu följer du med", men jag ville inte. Varför vet jag inte, men magkänslan sa att jag inte skulle åka......och det kanske är att jag har förutfattade meningar om Polen. Har aldrig varit där men ser det som ett grått och trist land, men enligt Pippis har jag fel. Där är jätteroligt säger han och det finns så mycket roligt att titta på och marknaderna ska vi inte tala om säger han. Ja ja jag följer med så till fredag åker vi i ett Cessnaplan för fyra personer ner dit. Det tar ca 3 timmar och ingen toalett finns ombord, så det gäller att pinka av sig innan:) Herregud vad har jag gett mig in på??


Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Det blir nog bra det där Mumin. Sånt som man från början tycker inte ska bli så kul, brukar bli jättekul och bra. Kram

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Det blir säkert jätte skoj. Jag har varit i polen men det var många år sedan. Jag mins det som en trevlig resa.

Kommentera inlägget här :