Goa fredag....

publicerat i Allmänt;
ja jag fick gjort allt jag skulle idag, rensat garderober och tvättat lite fönster, så nu är jag nöjd. Idag blir det fredagsgympa, det är så roligt på fredagar för då är alla på partyhumör och lite extra glada ha ha.

Sen ska jag hyra filmen Varg med Peter Stormare. Det tilldrar ju sig i Norrland, så den filmen kommer väl jag att älska tror jag.

Pratade med min Jukkasjärvikompis idag och vi har bestämt att åka till fjällen i vinter och åka skidor. Å så roligt, jag älskar fullkomligt att åka skidor, fast det ska vara utför och gå fort så in i norden hi hi.


Kram och ha en go fredag alla mina goa vänner! Här får ni nåt att skratta åt. Jag och Pippis utklädda till Stig-Helmer och Hawaiangirl  samt 20 talsdonna......30 kilo mellan bilderna............Det är jag stolt över!!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni skonummer 36(hihi):

Du SKA vara stolt underbara Mumin...kram på dig

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Tack ska du ha vännen.......jag har äntligen börjat leva:) Kram i massor från Mumin

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh du vackra donna! Du har en utmärkelse hos mej!

Ha det gott. Kram!

Kommentera inlägget här :