Vilodag

publicerat i Allmänt;
idag har jag. Bara plockat lite och dammsugit och en tvättmaskin är på G.

Jag känner riktigt hur trött jag är, det har varit mycket på det sistone och jag saknar att inte jag och Pippis får den ro som vi egentligen så väl behöver.

Är det inte jobb så är det andra saker som har kommit före oss själva. Jag är ensam men ändå inte ensam, förstår ni?

Saknar att ha en go lördag då man går omkring och lagar lite go mat och tar sig ett glas vin och bara är.

Vi har hållt i gång i en månads tid utan att få en enda gemensam helg tillsammans, det tär kan jag säga både på Pippis och på mig. Vi är ju båda lite "skrupliga" tyvärr. Men sånt är livet. Det bir nog bättre framöver hoppas jag.

Kram ha en go lördag Mumin



Det här var i somras då vi åkte med skärgårdsbåten. Va kul vi hade det då:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Ni har haft mycket omkring er verkligen! Jag hoppas verkligen ni får någon dag då och då bara för er själva. Man ska ju inte behöva åka bort för det, men kanske ni kan hitta på någon kort utflykt eller resa tillsammans? Kramisar, Ingegerd

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja ni bara måste se till att få tid för varandra...kärlek behöver tid också..kramen

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jobbigt är det att aldrig få ro! Försök att strunta i alla åtaganden du har o lär dej att säga nej ibland! Och försök förmå mannen att också stanna upp o tänka efter..vad är viktigt! Man måste inse att man blir då inte yngre för varje dag!

Vi ska äntligen få gå o dansa ikväll! Det blir underbart roligt..tror jag! Det var såå längesen sist.Ända sen i Augusti.Men först blir det 22års kalas hos ett barnbarn.

Ta det lugnt i dag o bara njut av hösten som du ju gillar. Men blås inte bort!

Många kramar till min vän MUMIN!

Kommentera inlägget här :