Tjenaremoss

publicerat i Allmänt;
nu är det fredag igen. Sov länge idag, det var gött! Bäddat rent och dammsugit och tvättmaskinen går för fullt. Sen är det en gammal dam till som vikit hädan dessa dagar som var min ingifta faster. Det är konstigt att så fort en går bort så är det alltid 3 stycken som dör med några dagars mellanrum. Har ni tänkt på det?

Idag kommer sonen på tacos.Det är hans favoriträtt, så i o med att han var så duktig och körde så fort igår så får jag väl belöna honom med den middagen:)

Igår testade jag en ny variant på mitt hår. Det är ju klippt så att jag både kan ha bakomliggande page och sedan att jag kan ta fram det och göra en annan frisse av det.....ja ha ha vete katten om man kan ändra på en gammal dam som jag men skulle vara roligt att höra vad ni tycker. När jag var på banken igår så sa kassörskan som jag känner väl att nu får väl Pippis ta och hålla i dig och hon gjorde tummen upp!! Tack för det.

Kram ha en go kväll! Mumin



Bakomliggande page......



Samma sak här.....fast lite nystylad



Så här fick jag till det:))

Sist men inte minst en kopia av Marilyn Monroe, eller vad säger ni ha ha ha ha ha ha ha
OBS ! Här hade jag lagt upp det på spolar.......



Ja det var EGO Mumin som talat............

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sylvia:

Du är ju snygg i allting vet jag!!!!

Jag blir lite avundsjuk. Jag har varit kortklippt i 45 år. Ibland blir jag så trött på att se likadan ut jämt, och då försöker jag spara till lite längre hår, just för att kunna köra lite olika stilar som du gjort här. Men jag orkar aldrig vänta ut den där perioden när det är helt hopplöst. Varken långt eller kort - bara hänger.

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Snyggt och kul när man kan variera. det blir tummen upp härifrån Enskede också. ha en bra helg. Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Du är så fin så fin....



Ha en skön lördag..kram från lilla mig

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Vilken suverän frisyr du har, det var en duktig frisör som har gjort dn klippningen. Det var jättefina variationer du kan göra på frisyren. Jag tycker det är svårt att hitta på nya varianter, mitt hår blir i allmänhet hängande likadant varje dag.

Kommentera inlägget här :