Nej det blir inget kalas....

publicerat i Allmänt;
nu har jag bestämt mig och jag vill ha det lugnt och skönt när jag fyller år. Det kommer jag att säga till mina vänner.
Pippis och jag ska åka till Tylösand på Spa i två dagar och vi har bokat sviten på hotellet. Å vad härligt! Lugn och ro och en del behandlingar kanske och många mysiga stunder. och bada i en härlig pool. Det är livskvalité! Inga tårtor och bakverk, nu är det JAG som bestämmer!

Idag ska jag på begravning. Det är ju inte det roligaste man kan gå på så här sitter jag i svart med lite pärlhalsband och jag väntar på dottern som ska med också...........Gullefjun ska också med....men han ska äta klockan halv elva så jag hoppas han sover under begravningsakten.

Ha det så gott därute! Kram eran Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ett väldigt klokt beslut tycker jag! Precis vad ni behöver kan jag tänka mig.

Hoppas det gick bra på begravningen. Och att lillGustav sov sig igenom alltihopa.

Ha en skön kväll Mumin. Vet du..här har det snöat på eftermiddagen.Det är vitt på marken, men det kommer att smälta bort snart. Kramelikram på dej!

2:a kommentar, skriven , av tingeling:

Va bra att du kommit fram till ett beslut som du är nöjd med.

Jag ska oxå fira min dag utan tårta på ett varmt ställe Om nu inte vårt resebolag går i konkurs Ha det gott kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Jätte bra att du gör så som du vill. Det är ju faktiskt du som fyller år så då är det väl du som ska bestämma. Spa låter gudomligt.

Begravning däremot låter inte skoj. Men vackert kan det vara. Höstiga kramar från ett kallt Enskede.

4:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Det beslutet kommer du nog inte att ångra. Låter härligt att ta lilla gubben med sig på lyxigt spa och ta hand om sig själv och om varandra. Hur mycket fyller du? Kan väl inte vara stort mer än 30?

5:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Det låter bra det Lillemor, man ska ha det som man bäst tycker på sina födelsedagar.. Spa är ju inte alls dumt. Det är du som ska njuta .. Hipp hipp hurra.. men inte ännu såg jag:-)

Kramar

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men då blir det ju precis som du vill..va bra!



Hoppas begravningen gick bra...alltid sorgligt med begravningar...kram på dig

7:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Grattis till det lyckade beslutet! Förstår att det känns bra att Du bestämt Dig och varit tydlig.

Hoppas det gick bra för alla på begravningen.

8:e kommentar, skriven , av Fia:

Vad bra att du har kommit på hur du vill fira din födelsedag. Det låter ju jättemysigt att få koppla av och bara ha det bra. Vad klok du är som väljer med hjärtat!

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en skön dag min sköna..kramen

Kommentera inlägget här :