Jag är bara sååå trött.....

publicerat i Allmänt;
en vecka utan dess like. Har knappt vilat någonting, men min lilla "gullefjun" har tagit farväl av sin mormor för denna gången. Han är bara såå snäll och han har haft det så bra här hemma. Dottern kom hem idag efter att ha varit i huvudstaden och mottagit ett stort pris på självaste Stureplan. Grattis grattis! Talar mer om det när jag orkar. Nu ska jag bara vila, imorgon går flyttlasset upp till skogen till sonens hus så jag måste orka detta med.......Nu måste jag vila mig! Kram ha en go fredag! Mumin Ps  Jag tittar runt hos er när jag har tid DS

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Pris så nyfiken jag är vad kandet vara ??

Förstår att gullefju när en riktig sötnos och han är väl sönderpussad nu kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Sköt om dig och se till att få lite lugn och ro också. Du verkar ha haft det körigt ett tag nu. Se till att få lite egentid där du kan koppla av eller motionera efter behag, så att du inte sliter ut dig. Kram, Fia

Kommentera inlägget här :