Hej hej här är jag.......

publicerat i Allmänt;
har inte haft någon dator på tre dagar, det är därför jag varit väck ett tag. Vad man blir beroende av datorer. Det har varit ett litet h-e....grrr.....men nu är den lagad.

Nu har det lugnat ner sig betydligt, sonen har kommit till huset och lägenheten ska städas i morgon, men inte av mig!! Jag har gjort mitt.........

Nu i morse eller rättare sagt i natt körde jag Pippis och sonen till Landvetter för dem skulle till London och titta på Uefacupen i fotboll mellan Chelsea och Roma. Det är dem väl unt så som dem sliter. Jag skulle också behöva en resa, men just nu är jag tacksam för att jag är alldeles allena hemma och kan göra som jag vill. Vila, träna, läsa och bara ta dagen som den kommer, fast i morgon kommer Gullefjun med sin mamma på lunch. Då gäller det att vara pigg igen ha ha.

Nä nu ska jag ta mig en kopp eftermiddagskaffe så får jag se om jag orkar träna idag och gör jag inte det så får det vara:)


Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja var det inte värre än en havererad dator så!!



Skönt att bara ta dan som den kommer...gött!



Nu haver jag mejlat dig..pözzen

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Kul att du är här igen! Blev riktigt orolig..trodde nästan att det var DU som hade pajat! Tur det var datorn bara..eller bara o bara, man är ju lite beroende liksom..haha.Nu ska du väl bara njuta o ha de jättemysigt med gullefjun o bara vara!Kram på dej från mej!

3:e kommentar, skriven , av tingeling:

Härligt attdu är tillbaka och att få rå om sig själv är ju toppen. Vad kul att få pussa lite på gullefjun igen för dig kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

jag började undra lite vart du tagit vägen. Skönt att höra att det inget värre var än datorhaveri. Vila nu riktigt så du orkar med gullefjun. Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en bra dag..kramiz

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Må så gott!Hoppas solen skiner hos dej också!

Massor av kramisar!

Kommentera inlägget här :