Nu säger jag hej då på ett par dagar

publicerat i Allmänt;
I övermorgon åker vi iväg jag och Pippis till vårt efterlängtade Spa. Vi åker tåget ner, skönt och slippa köra......har laddat upp med massor av lektyr och massa godsaker, choklad, nötter, vin, champagne ostar och kex. Det här ska bli en skön helg hoppas jag och inte ska jag banta heller så det så ha ha. Men röra på mig det ska jag.......där kan man ju välja på allt möjligt så jag hinner nog inte ledsna.

Vet ni idag knackade det på dörren och utanför står Hundlund och Lovis. Jag fick en jättefin blomma utav honom, jag som inget ska ha, men den mannen han är så snäll. Har lovat honom en middag framigenom, det ska jag verkligen bjuda honom på........

Jag ska titta runt hos er innan jag far iväg, men trevlig första advent och massor med kramar och pussar till er alla!!

Eran Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Ha en riktigt riktigt skön spahelg. Inte utan att jag blir lite avundsjuk. Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vinkelivink...NJUUUUUUUUT

3:e kommentar, skriven , av Helena:

Ha en härlig helg vännen och ta hand om dig nu!

Kram

4:e kommentar, skriven , av Fia:

Hoppas det blir en toppenhelg, där du njuter av varje sekund! Grattis, grattis!

Kram från Fia

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vad är det för en dag är det en vanlig dag?? Nej det är ingen vanlig dag för det är Mumins födelsedag..hurra hurra hurra....GRATTIS!!

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag sänder tusen varma GRATULATIONSKRAMAR till världens bästa MUMIN!

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas att du har det alldeles underbart nu kram Tingeling

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Gomorgon min sköna hoppas natten varit god mot dig.

Och att du har haft en helt ljuvlig helg med Pipis!



Kram kram

9:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hej tittar in och önskar en trevlig resa. Ha det supergott! Kramar Nalle

Kommentera inlägget här :