Healing........

publicerat i Allmänt;
Hej! Om ni läst Sylvias blogg så pratar hon där om healing. Jag tyckte det lät intressant och vi skapade en kontakt hon och jag genom telefon och hon har utövat detta två gånger på mig. Jag vet inte om det är inbillning men ni må tro att det var en upplevelse.
Igår så gav hon mig distanshealing och jag blev alldeles tung i kroppen och dödstrött efteråt......en trötthet som både var behaglig och lite konstig. Jag skulle kunnat gått och lagt mig klockan åtta på kvällen:)

Idag gav hon mig också en healing och det kändes bra efteråt även denna gången. Jag blev mycket avspänd och sen var det som om jag fick en energikick bara Pang!!

Jag gick och spinnade och kände mig väldigt alert efteråt, sen gav jag mig iväg och handlade och nu har jag dammsugit och tvättat......känner mig alltså som en ny människa. Trot om ni vill....men det här ska jag fortsätta med.


Ha det gott därute! Och Sylvia min käre vän....ett hjärtligt Tack!! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Härligt. Det är fantastiskt förunderligt att det fungerar. men när det gör det är det bara att köra på. Hoppas att det håller i sig och att du får en härlig helg. Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Låter så spännande klart jagtror på sånt

Jag är inte ute och springer just nu men har faktiskt gjort det tidigare ikvää. Nu umgås jag med vår äldsta dotter somkommit ´hem för att stanna över helgen'Må så gott kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Nej Mumin lilla det där tror jag inte på.. alltså för min del. Inte per telefon, men om det känns bra för dig så naturligtvis ska du fortsätta med det.

Du verkar ju fått upp ångan:-)

Bra du mår bättre nu då.

Ha de fint nu är det fredag igen och jag har skaffat Uffe Lundells nya.. riktigt skön musik.. som den gamle Uffe liksom:-)

Kramar

Kommentera inlägget här :