Gokväll

publicerat i Allmänt;
Här e jag igen.....helgen har inte alls varit så bra som jag ville....har varit jättetrött och sovit bort hela helgen....men det behövdes väl antar jag för nu är jag uppe och håller på igen.........

I o med att vi ska åka bort till helgen så har jag putsat fönster och bytt gardiner idag så jag har bara att sätta upp ljusstakarna innan vi åker till Tylösand...........mmmmmmmmmmmmmmmm det ska bli jättehärligt. Tittade i katalogen idag och det finns nåt som heter chilimassage.....verkar hot om man får säga så........sen e det massa mat och dryck och avslappning....precis vad jag behöver på min födelsedag. Inte massa folk och tårtor,  bläää och fyyy....kalas är det värsta jag vet........ Nu får ni ha det så gott därute....imorgon är en annan dag.


Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Låter skitmysigt..vi ska också ha en hotellnatt!

Men det blir nog bara lite bubbelbad!



Citronpastan köper du färdig, det är ICA som har en färsk, passade perfekt till lax!



Puss puss

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ninni: Ja va skönt det ska bli! Tack för tipset, det visste jag inte om. Kram och puss tebaks

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

När åker ni??



Puss&kram

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Låter bra det där Mumin lilla.. så ska det vara, man ska ha de bra på sin födelsedag..! Advent rasar inte samman fast du inte är i ditt eget hem och tänder stakarna;-)

Snart senare i kväll ska du få lyssna till en enligt mig kanonlåt.. vad jag längtar till hela CD-n kommer ut.

Ha de gott nu o vila tankarna.

Kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ninni: Vi åker på lördag morgon och kommer hem på måndag. Kram



Pialotta: Nä vad spelar det för roll om man inte är hemma på första advent? Å vad spännande....vad har du hittat för nåt nu? Jag ilar in till dig. Kram

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Åh jag hittade ditt lösen etc så nu kom jag ib på din blogg äntligen

Det låter ju jättemysigt dit ni ska chilimassage låter kryddstarkt kram tingeling

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ops! glömde...

Så fint du har fått det härinne kram tingeling

Kommentera inlägget här :