Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Ja jag har det bra men det vore ännu bättre om du fick må bra

Kramar Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Håller tummarna att du mår bättre i morrn! Kramis!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hur går det?? Kram kram

4:e kommentar, skriven , av Helena:

Men inte behöver du försvara att du äter medicin.

Det viktiga är ju att du mår bra här och nu.

Jag knaprar värktabletter flera gånger per dag för att ha ett drägligt liv.

Ibland frågar någon om jag inte är rädd för biverkningar och det är väl klart att jag är.

Jag förkortar säkert mitt liv genom att äta min medicin men jag lever hellre här och nu och då har jag inget val.

Hoppas verkligen att det vänt för dig nu vännen så att du mår bra snart igen.

Jag hoppas även att korten kommit fram till dig.

Många kramar!

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Hoppas du mår bättre snart. Måste vara hemskt för dig.

Kommentera inlägget här :