Vilohelg........

publicerat i Allmänt;
ha ha trodde ni ja! Full rulle......efter min lilla fredagsmyskväll med vin och allt möjligt gott var det bara upp och hoppa på morgonen och ta kökssåpen......jäklar va seeegt det var, men fint blev det. Dottern kom på besök med sin stora mage, hon e så söt i den:)) Sen kom familjen Enya med Fanny och en rottis till som dem passade så det var livat värre.......jisses......sen var vi dödströtta jag och Pippis så det blev en tidig kväll.
Idag sov vi länge.....men sen var det upp och städa det sista, denna vårstädningshelg. Pippis satte upp käppar i taket på altanen för våra vindruvor och nu ligger han och rensar i häcken, tror jag:)) Jag ser han inte i alla fall, ha ha.
Hundlund och Lovis var på besök över en kopp och då ringde sonen och ville grilla i eftermiddag, så det fick bli flintastek och fläskfilé med marängsviss i efterrätt. Det var gott:)) Nu är jag helt färdig, nä detta var ingen vilohelg men kul var det........Här kommer lite bilder:

image734

Mammas lilla tös med lillkillen i magen......så mysigt:))

image735

Usch alla dessa hundar som är hos mig jämt säger lilla Stolla

image736

Här är Nova och Enya.......gissa vem som är mest intresserad av mat??

image737

Här är Fanny ätandes på en glass och en hallonsoda till det var ju smaskens. Kolla in matvraket till höger........ha ha

image738

Coolast i stan:))

image739

Avlsutar med min fina hortensia och lilla katten.


Kram ha en go kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så fin hon är dottenr med sin lilla mage
Så mycket rabarber du har redan.
DEt blir många liter rabarberdricka det kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så fin hon är dottenr med sin lilla mage
Så mycket rabarber du har redan.
DEt blir många liter rabarberdricka det kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Mumin53:

Tingeling: Ja hon e så söt så:)) Rabarberdricka är ju gott....det var en bra idé. Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Såå fina bilder, vilken härlig mage hon har, i vilken vecka är hon??

Tänk va gott att få vårstädat..har vi med!!

fick vovvarna smaka nåt..stackars kissen se rlidande ut!
Suss gott, kram

5:e kommentar, skriven , av Mumin53:

Ninni: Hon är i vecka 30 så det är beräknat till mitten av juli....spännande.....javisst är det gött att få vårstädat:)) Ja stackars lilla Stolla......så många hundar som inkräktar på hennes revir.......ja här finns det mat både till djur och människor ha ha. Kram och godnatt!

6:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh va härligt det ser ut hos dej! Riktig sommar..och du vilken rabarber! WOW! Jag längtar efter rabarberkräm! Och så brukar jag göra rårörd rabarbersaft som är jättesvalkande när det är varmt ute! Själv har jag ingen rabarber nu, men jag får ta det jag vill ha av grannen.
Vilken gullig mammamage! Jag blir jätteavis! Och vilka gulliga hundar! Duken gillar jag också, riktigt somrig!
Ha en finfin dag! KRAM!

7:e kommentar, skriven , av Mumin53:

Gunvor: Ja du här växer det så det knakar:)) Javisst är dem söta alla mina "barn":)) Tack så mycket Gunvor och ha en go dag! Kram Mumin

Kommentera inlägget här :