Nu händer det grejer.......

publicerat i Allmänt;
allt på en gång:)) (som vanligt) men det är mina rara barn som håller hjulen rullande.........

Nu till helgen så är det ju flytt ner till Åsa för dottern så det blir ett bärande och städande.....men vi är ganska många som hjälper till så det ska nog gå bra och ett glatt gäng så det blir nog många skratt.

Sen har sonen köpt ett hus 2 mil bort uppe i skogen nära sjön. Det är ju roligt men nu blir det till att dra åt svångremmen för båda barnen. Inga nya stereoanläggningar osv, utan nu är det att överleva som gäller:) Men sonens hus ska vara jättefint och dem kan bygga hundgård på tomten för Enya och det lilla tillskottet och det är ju underbart för djuren att vara i det fria istället för att bo i en lägenhet.....men först ska huset besiktigas innan handpenning kan läggas. Det är ju klokt av dem.

Ja idag kommer Fanny mitt låtsasbarnbarn och vi ska plantera sommarblommor i trädgården. Hon älskar ju att plantera den lilla damen så det blir nog roligt. Hon har beställt fisk till middag så jag ska försöka anrätta nåt gott:))

Hoppas ni får en solig och bra dag! Kram Mumin



Den här bullätande damen skall tillbringa dagen hos mig:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Tur att inte jag behöver vara med och bära..aj,aj min stackars tumme!



ha en mysig dag med Fanny..kramen

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ser riktigt gott ut mums

Hoppas att ni fick en trevlig dag kram tingeling

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Så här års är det alltid full fart här. Men snart bryter sommarlovet ut och vi kan alla andas ut och ta det lite lugnare. Nedräkningen har börjat. Kram

4:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Full rulle för Mumin! Det är då för väl att du har nåt att göra! Jag har sytt gardiner o solat lite idag!

Hoppas du får en lugnare dag i morrn! Kram!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vad händer idag då min vän??



Jag ska vila iallafall handen! Går bra att skriva med vänster..haha.

Ja på datorn, men inte för hand. Håll tummarna för att jag är bra till nästa helg, annars får ni skära maten åt mig...haha



Kramiz

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Gunvor: Ja det trodde du att det var lugnt idag va?:)) Nä du full rulle igen....Kram Mumin



Ninni: Ja jag ska skriva vad som hänt. Bra att du vilar handen....ha ha ja jag ska hjälpa den handikappade och mata dig:)) Kram på dig

Kommentera inlägget här :