Lite seg......

publicerat i Allmänt;
idag:)) Kan det bero på vinet jag drack i går? Jag fattar inte det, nuförtiden tål jag inte mycket....ett par glas och jag känner mig seg dagen efter, men vad gott vi hade det igår med kräftor och räkor och bröd och aioli. Ja det satte sprutt på tarmarna kan jag säga:)) Idag är vädret lite sisådär men kökssåpen hägrar och det är väl ingen som tar ifrån mig den sysslan kantänka...............Nä skärp till dig nu Mumin och sätt igång!! Ha en go dag därute!

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

jag tror att det beror på att man sover lite illa när man har alkohol i kroppen.
Sen spelar det inte så stor roll på mängden..så funkar jag iallafall!

Jag borde plocka och städa lite jag med..suck

2:a kommentar, skriven , av Mumin53:

Ninni: Ja så är det med mig också....man sover illa det gör man......ja du nu har jag varit över skåpena.....jisses va jobbigt....nu är det dags för middag....e det inget annat??:)) Kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag har städat, tvättat lagat middag...ja det var väl allt!
men tvättstugan är inte klar ännu..pözz

4:e kommentar, skriven , av tingeling:

Jag har bara slappat idag men imorgon får det bli andra bullar kram tingeling

Kommentera inlägget här :