Ja va bra.......

publicerat i Allmänt;
då har vi kommit en bit på väg. Jag önskar allas mobilnummer, så om ni vill maila dem till mig så vore det bra.
Järntorgspumpen blir det så där bokar jag bord men var vi ska träffas innan får ni bestämma som känner till Gamla Stan göra, jag har ingen susning om något där, så det vore bra med lite hjälp till det. Bestäm ett ställe och en tid som är bra så träffas vi där. Nalle: Di + hennes kompis kommer inte.
min mailadress för er som inte har den är [email protected].

Ha det gott! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Det blir bra. Ska hjälpa dig och klura lite på mötesplatsen. Men vi håller oss i Gamla Stan.
Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Va duktig du är som har fixat allt detta..ska bli jättemysigt!

ha en sköööön dag, jag har lite lätt skallebank, men det var det värt!

Kram, kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas ni får supertrevligt på eran träff! Det får ni ju!
Nu önskar jag dig en mysig dag i solskenet! Vi har inte nån riktig sol idag. Den ligger o lurar bakom slöjorna! Men varmt är det ju!
KRAMAR till dej!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Bra jobbat du är en klippa och det där blir super.
Idag hade jag premiärtur med båten och jag kom hem igen. otroligt!!!!kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hej vad gör du???

Har du haft en bra dag?? Har jag, kramen

Kommentera inlägget här :