Ja hörrni........

publicerat i Allmänt;
Nu är det väl snart dags att bestämma sig inför bloggträffen? Dem namn jag har är Nalle, Ninni, Sylvia, Kersti, Tingeling, Ingegerd, Anki och jag själv. Stämmer det hos er också? Jag föreslår en träff klockan 5 på Upstairsbaren som skall vara bra enligt Nalle......och sedan föreslår jag Järntorgspumpen i Gamla Stan som matställe. I o med att jag inte känner till Stockholm så bra så har jag försökt att leta på nätet efter mysiga ställen. Men nu måste vi snart bestämma oss.....jag är väl den som kommer längst ifrån och jag vill gärna boka en tågbiljett snarast så det vore bra om vi är överrens. Solen skiner för det vilda idag också så ut och ta vara på den.

Kram Mumin

image749

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Hej Mumin och tack för insläppet här! Ska läsa lite bakåt och se vad Du är för trevlig människa!
Jag säger bara Jaaaa, till Dina förslag om träffpunkt och restaurang. Inte heller jag är ngn utemänniska här i Sthlm, så det blir kul att få komma ut och Gamla Stan är ju så mysigt på sommaren.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Verkar jättebra mysigt med gamla staden
Jag sover hos min dotter.
kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag har bokat tågbiljett redan...

Det låter jättebra alltihop, jag kommer definitivt inga vilda hästar ska hålla mig ifrån detta.
om jag nu inte ligger och är dödssjuk men det har jag INTE tänkt..hihi

jag sitter på balkongen nästan som Gud skapade mig och det är såå jäkla gött. Men snart är det över, snyft!

kram, kram

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Såg att min namne ska med också...

5:e kommentar, skriven , av Nalle:

Det blir bra Mumin. Skriv utförlig adress till Upstairs bar,så alla hittar dit, men jag tycker att de som inte vill komma dit utan direkt till Järntorget, de kan få göra det. Bara vi vet. Ta reda på allas mobilnummer, kan vara bra att ha. Om de har mobil vill säga. Om vi väntar på nån som t ex inte kommer. Men DI ?? Har hon sagt nej eller. Känner inte henne så väl, men skulle inte hon komma
med med en kompis ?
Jag mailar till dig ikväll för adressen till Upstairs.

6:e kommentar, skriven , av Nalle:

Hej det är jag igen.
Tänkte som så att: Kanske det är allra bäst att träffas i Gamla Stan på en gång. På nån bar där.Det är ju trots allt trevligare på Uppstairs på kvällen än på dagen. Gamla Stan vimlar ju av ställen. Då behöver vi inte åka och krångla så mycket.
Kolla vad de andra tycker. Var bara ett förslag.
Vad gäller matstället är det ok tycker jag. Du kan boka tycker jag.
Bli inte nervös allt blir så bra så bra.
Kram
Nalle

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mumin jag mailar mitt mobilnummer
och hem nummer tiil dig
Du är så duktig på att hålla alla trådarna
Ska höra med neverkeso om hon ska med.
kram Tingeling

8:e kommentar, skriven , av Sylvia:

För mig har det varit bestämt länge. Håller med Nalle att det är bra att ses i Gamla Stan. Har de ingen bar i anslutning till restaurangen där vi kan samlas? Mailar mitt mobilnummer till dig. Kram Sylvia

Kommentera inlägget här :