Hej hej!!

publicerat i Allmänt;
Ja träningsvärk har jag inte haft på länge, men idag så slår den till. Vaknade klockan fyra av att jag knappt kunde röra mig ha ha men jag fick ta lite vatten och gå och lägga mig igen.......å jag som trodde jag var vältränad......men det är klart stavgång har jag nog inte gått på ett år så det är väl andra muskler som arbetar.

Idag har jag plockat undan lite och bäddat rent i sängarna och tagit gräset. Det är ingen värme ute, men skönt för dem som ska springa Göteborgsvarvet, dem lär nog bli svetta ändå eller va tror ni?

Nu ska jag förbereda middagen och greja med lite papper, räkningarna dimper ju ner och inte blir det billigare att leva:( Usch va allt är dyrt............

Ha en go lördag....lite bilder bjuder jag på från trägårn........Förresten jag längtar jättemycket när vi ska träffas, va kul det kommer att bli!!

image755

Äppleträdet övervakat av trollena

image756

Min kopparbunke med den tjocka katten

image757

Lite syrener.....va tidigt va?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

mmmmmm vilka härliga bilder!

Ja vi har som sagt haft svinkallt och ruggigt idag, men nu klarnar det upp!
Klart du har träningsvärk gumman, du är inte tjugo..hehe

Jag längtar också till bloggträffen...beställ fint väder är du rar!

Vilken dag åker du..du tar inte med Pippis och åker dit dan innan som vi gör??
/Kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ninni: Nja det har varit riktigt fint här idag men blåsigt. Nä jag vet, man är inte tjugo längre även att man vill tro det:)) Ja jag ska beställa fint väder....jag åker på lördag, nä Pippis får jag inte med mig.....han är trött på Stockholm säger han.....han har nämnligen varit där så mycket i jobbet så han längtar inte dit precis. Jag klarar mig själv:) Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men vilken fresterska du är, rena rama sommaren är det hos dej! Syrener som blommar redan!WOW!Här har det snöat hela dagen, men det ligger som tur är inte kvar på marken! 3+ grader har det varit som mest idag o det är inte mycket när det dessutom blåser också! Nej fy vilket tråkigt väder!Hoppas det vänder snart! Annars flyttar jag till paradiset igen!
Kram kram!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Jag är övertygad om att du klarar dig själv..men jag tyckte att det var mysigt att ta med mig darlingen på en liten minisemester.

Om du hade haft med dig din hade vi ju kunnat hitta på nåt på fredan..kramen

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en skön söndag..kramen

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Gunvor: Ja nu är det jag som frestar dig:)) Du får ju fresta mig på vintern. Du ska se att det blir bättre lite längre fram. Ja här har det varit kallt idag också. Kram på dig!

Ninni: Ja det hade varit kul, men jag tror inte jag får med mig honom:)) Kan ju försöka en gång till.....he he. Kram vännen!

Kommentera inlägget här :