Hej här e jag......

publicerat i Allmänt;
ha ha jag har inte glömt bort er....det är bara det att det är mycket nu.....dottern ska snart flytta till huset och jag har fått mina små uppgifter. Det är mycket när man ska flytta......sen är det full rulle på Pippis och alla som ska ha mat titt som tätt. Det roligaste var nog idag när jag bäddade så såg jag någon som stod och pinka i häcken. Jag hade inte glasögonen på mig så jag undrade vad det var för en filur som stod där och uträttade sina behov....men så såg jag att det var mågen och jag hojtade till att varför kommer du inte in och kissar istället? "Men du öppnar ju inte" säger han (ringklockan är sönder men det går bra att banka):)) Sen var han ju naturligtvis hungrig den stackarn och då var det fram med stekpannan och trollkärringen Mumin fixade ihop lite go arbetarmat till pojkstackarn...........det är nämnligen vida känt att Mumin frågar alla som kommer om dem är hungriga......jag äter väl genom ombud eller nåt:))??

Nu har jag bokat Järntorgspumpen av restaurangchefen Marco till kl 20.00 den 7/6 så nu vet ni det. Han var jättetrevlig men det var fullt ös runt omkring honom så jag fick fråga två gånger om han hade uppfattat det hela och det hade han. Han kallade mig förresten för "mademoiselle" den spjuvern:)

Pippis är ute efter något......dem här fina blommorna fick jag igår. Kram ha en bra kväll!! Mumin

image752

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Jojo, Pippis vet han hur kvinnan ska bevekas! Men alla metoder är bra, bara man känner sig lite uppvaktad!
Låter fint med restaurangbokningen, deras menu är mycket lockande, älskar italienskt!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ingegerd: Ja du jag vet inte vad han har i bakfickan:)) Va bra att du gillar det.....kommer att bli kalasroligt tror jag. Kram på dig!

3:e kommentar, skriven , av Gösta!!:

Pippis!!??Det är väl inte Midsommar ännu????


GÖSTA!!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kul att dubokat
Här händerdet oxå mycket just nu
kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Gösta: Hallå Gösta! Kul att du hör av dig ibland din tjuvläsare:)) Vadå midsommar....menar du att jag ska lägga dem under kudden och drömma om nåt bättre?? Ha ha du e rolig du!! Kram på dig och Lovis

Tingeling: Ja jag anar ugglor i mossen när det gäller dig:)) Kram på dig!

6:e kommentar, skriven , av Kersti:

Vilken vacker bukett. Ska blio spännande att ses Kram

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Nä i år fyller jag inte jämnt utan nästa
kram Tingeling

8:e kommentar, skriven , av Mumin:

Kersti: Ja du.....visst är den vacker...ja ska bli jättespännande:) Kram tillbaka

Tingeling: Nä jag tänkte väl det....det är väl nästa år du fyller 40? kram

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja du är snäll du!
Blommor, det fick jag i söndags..ja dom är väl ute efter sex..haha

Men om du ska stavgå i en mil så stupar du väl i säng..kramen

10:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Just det.....sex var ordet:)) Du jag är rädd att jag inte kommer runt och kommer jag runt så som sagt är det väl sängen som gäller. Kram på dig!

Kommentera inlägget här :