Färdigflyttat.....

publicerat i Allmänt;
och färdigstädat.......9 timmars jobb och inte blir det några utsävningar idag inte!! Så mycket trappor har jag inte gått i på länge och ett bärande och slitande hela dagen.....så nu ska jag och Pippis gå och lägga oss och läsa.

Vi var vid havet och åt pizza som dottern och mågen bjöd på som tack för hjälpen och det var liksom lite sån där go medelhavsstämmning med lite dunka dunka och massor med folk. Sen var det kaffe och tårta i huset. Dottern var bra trött den stackarn. Hoppas dem får sova gott i sitt nya hus i natt.

Ha en go kväll......inte kan man klaga på vädret:))

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så skönt nu är städningen fixad eller hur?

Kryp nu i säng och slit inte ut dig kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Så snygga rosor det var här inne!



Förstår om du är slut, att flytta är ju skitjobbigt, men lite kul också!

Håller med dig det är medelhavsstämning,,skitmysigt!

Ha en bra dag hoppas att kroppen inte värker allt för mycket, kram

3:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Så skönt att ni hann så mycket. JAG klagar på vädret. I den här värmen kan jag inte vara utomhus, får kanonhuvudvärk/migrän och blir illamående. Det blir att sitta bakom nedfällda persienner med en bra bok. Bäst tidigt på morgonen och på kvällen. Dagtid bir det inomhus.

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tingeling Ninni och Sylvia: Idag bara snurrar det i hela mitt huvud....jag är dödstrött, orkar inte vara ute i solen idag....det får bli sängen för mina värkande ben och armar. Kram ha det gott!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Usch mår du inget bra...hoppas det går över snabbt, kramen

Kommentera inlägget här :