Brrr......

publicerat i Allmänt;
ja det är lite kallt ute nu, inte precis som det var i helgen i alla fall, men dem som gifte sig och konfimerade sig i pingst hade ju tur med vädret!
Nu har vi kommit så långt att vi träffas i Gamla Stan och tar en drink eller vad ni nu vill ha och sedan äter på Järntorgspumpen. Sen är det upp till var och en att fortsätta eller att dra sig tillbaka. 9 stycken damer blir vi i alla fall:) Va det ska tjattras ha ha. Lite uppdatering på namnen igen kanske inte skadar: Nalle, Ninni, Tingeling, Sylvia, Ingegerd, Kersti, Anki, Fia (neverkeso) och jag. Ska boka bord idag så vi är på säkra sidan att vi får plats. Tänkte boka till klockan 20.00. Tiden att träffas tycker jag vi sätter till 18.30 så har vi en och en halv timme på oss att bekanta oss lite grann med varandra. Bra eller?

Ja igår var det full rulle som vanligt och jag var hos doktorn på min årliga kontroll. Det var bra men jag har ett födelsemärke som han var lite osäker på om det var farligt eller ej så det ska jag ta bort. Annars måndagsspinning som vanligt, nu börjar ledaren bli för jäklig, jag är alldeles svimfärdig efter passet, men gött e det när man väl tagit sig igenom............

Ha nu en riktig bra dag idag! Kram Mumin

image751Den här lyser här idag också:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej på dej! Vi har också sol men svinkallt! Inatt hade vi -1.Det får inte bli kallare för då kanske det fryser allt som grönskat! Kan inte vara med på tisdagstemat idag..tyvärr! Det går inte att logga in på min fotoblogg! Jag som hade så bra baksidor på G. Men men..det får gå ändå!Hoppas du har det gott o säkert lite varmare än det är här!KRAM!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Spinning med svimmningskänsla..det är nåt det..haha

Programmet låter urbra, jag kommer nog att svara både när ni säger Ingegerd och Ninni..
Ha det, kram

Ps nu är min blogg flyttad DS

3:e kommentar, skriven , av Mumin53:

Gunvor: Ja det är kallt i vinden...men som sagt jag har det nog varmare än vad du har det. Du har så fina bilder ändå annars så du får komma igen när du fixat det. Ha det gott! kramelikram Mumin

Ninni: Ja fasen det är inte roligt när hon kör på sådär jättemycket. Tack ja jag tycker det låter bra....ha ha ja du får heta Ninni bara hädanefter:)) Vadå blogg flyttad? Jag är så korkad så jag fattar inte vad jag ska göra!! Kan du säga hur man gör? Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Ingegerd:

Ja, det blir bra med Ninni, annars svarar vi ju bägge två!
Hoppas man slipper ta på sig mamelucker!! Svinkallt i kväll, ni anar inte vad vi gjort i trädgården!
Ska ta bilder i morgonbitti!

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Kära Mumin, din blogg kommer att bli flyttad till en annan plattform i sinom tid!
När den blir det får du meddelande via mejl och en annan inloggningsplats.

Jag fick även meddelande igår morse när jag skulle logga in att min blogg stod på tur att bli flyttad.

Ha en bra dag..kramen

6:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Jag har blivit flyttad.. så som Ninni beskriver.. inga som helst problems mumin om du är orolig för det:-)
Så kul då att allt blev av med er bloggträff:-)
Ha de fint i storstan..
Kramar

7:e kommentar, skriven , av Nalle:

Det är så konstigt för jag flyttade min blogg själv, hahahahahahaha ! Jag har alltid varit annorlunda.
Det stod på ett ställe, vill du ha nya blogg.se så logga in här. Och då gjorde jag det och vips hade jag den nya. Det dröjde ett tag så fick jag ett mail.Så för mig var det tvärtom. Kram Nalle

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja den där Nalle...haha hon snokade reda på grejer långt innan oss andra!
Jag satt snällt och väntade på min tur..kram på dig

9:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag har också flyttat min blogg! Men allt funkar som vanligt!Jag hade flytthjälp av dotra i Stockholm!Haha..det gick så bra så! Man är ju inget datageni precis!
Hoppas du mår bra o inte fryser om rumpan, så du får blåsis igen!Här är det så ruggigt o kallt idag också! Vi har golvläggaren här , äntligen! Så nu kan vi snart flytta in i köket igen! Det blir skönt!
Ha det gött Mumin! KRAM på dej!

Kommentera inlägget här :