Bröllopsdag

publicerat i Allmänt;
har jag och Pippis idag. 29 år som gifta:) Vi har inte firat det riktigt idag för det kom en engelsman hit idag från Pippis jobb så vi får fira någon annan dag istället......åsså har jag varit trött idag......det kommer surt efter....men jag har i alla fall varit och plockat liljekonvaljer idag på mitt hemliga ställe. Och döm om min förvåning, Pippis hade köpt blommor till spisen ute på altanen, precis vad jag önskade mig. Nä nu ska jag krypa till kojs för i morgon ska jag upp tidigt och hjälpa dottern att rensa vinden och källaren. Må så gott alla! Kram Mumin

image762

Titta så fint han har gjort i den öppna spisen:))

image763

En handplockad bukett med liljekonvaljer. (Det hade jag i min brudbukett, det och violer)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Liljekonvaljer min älsklingsblomma De brukar blomma lagom tillmin födelsedag
29 år då leder ni med 6 år vi har bara varit gifta i 23 år kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Har ni redan liljekonvalj? Det dröjer nog ett tag tills de blommar hos oss.
Vi har varit gifta i 28 år, så ni leder över oss också!:)

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh va fint han gjort din käre man! Ni får fira en annan dag.. det går nog lika bra det med!Grattis får man väl säga!Kram!

4:e kommentar, skriven , av Frida:

Grattis på bröllopsdagen Mumin! :)

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Grattis i efterskott vännen!

Jättefint var det...blommor är toppen, ha en underbar dag..kramen

6:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vad har du hittat på idag då, fast jag ser nu att du har hjälpt din dotter.

ha en skön kväll här är det varmt och skönt och sol just nu..kram,kram

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Grattis på 29 årsdagen kära lilla Mumintroll:)Från Nalle

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Till alla: Tack så mycket för hälsningarna.Rart av er! Kram till er alla! Mumin

Kommentera inlägget här :