Vinter igen.....

publicerat i Allmänt;
så mycket snö som det har kommit i natt.......men nu kan det väl kvitta.....detta skulle kommit för 2 månader sedan, men det är ju alltid ett bakslag vid påsk. Herre mig gud sicken helg och vilken vecka...........jag har varit mer död än levande.....i går sov jag hela dagen nästan och inatt har jag sovit i 12 timmar!! Fick oväntat besök igen i lördags.......jag ville egentligen inte, för jag ville sitta ifred och titta på Melodifestivalen och njuta men så kom några kompisar hem till oss och det var bara att inse att min "egna" kväll var sabbad...suck........visst är det roligt med vänner men nu har det varit för mycket igen, nu vill jag vara ifred.....jag är ju sådan att jag trivs mycket bra i mitt egna sällskap och lugn och ro vill jag ha det ibland. Nä nu får jag väl ut och skotta ha ha den 17 mars:))

Kram ha det gott!  Kram image670

Så här ser det ut just nu..........

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Hundlund!:

Hej!Ja jag trodde jag var i Kiruna,men så var det ju inte!Lowis har förstört hela det vita snötäcket här uppe i skogen!Jag skojjade om Kaffet o kakorna!!
Snö Kram!!


L&L

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Nu vid ett kom snön till oss.
Håller just på att baka bullar sonen blir 22 år idag

kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja fy sjutton för den jävla snön!

Var ute och gick förut herregud det var inte kul...så jävla halt.
Besök igen??

Kram

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Hundlund:Ja du kanske var i Kiruna?? Jaså men det är klart du ska ha betalt för kaffet?? Kram till dig och Lowis.

Tingeling: Grattis till sonen. Vad du håller på!!!!
Kram på dig!

Ninni: Ha ha ja nu är det vinter, märks att du inte är glad för det.......det ska ju hålla på i en vecka minst....det var den fina påsken det.....Kram på dig!

Kommentera inlägget här :