Va barnslig jag e.....

publicerat i Allmänt;
ha ha idag har jag varit med Fanny låtsasbarnbarnet i Åby simhall och badat i 3 timmar. Jag lärde Fanny att dyka och det uppskattade hon, vi fika och åkte rutschkana men den stora var äcklig för när man kom ner i vattnet hittade man knappt ut och höll på att bli dränkt, usch.........efter 2,5 timma sa faktiskt Fanny att nä nu går vi upp, trot om ni vill.
Sen hem, då var alla barnen här så det var bara till att sätta på grytorna, jag fick ta och snärja ihop lite efter alla konstens regler, men det är roligt när dem är här:)) Alla blev mätta och belåtna, men i morgon får jag nog ta och städa upp här, för det blir lite av ett slagfält när alla trängs runtomkring.
Ja ja det var en trevlig dag....förresten sa mågen något roligt att:"Tänk om du hade drunknat i vattenrutschbanan och det hade stått i tidningen dagen efter att en 55 årig dam omkom i äventyrsbadet" Lite rått men ganska roligt faktiskt:))

Kram på er alla! Mumin

image666

Det var den oranga som jag höll på att kvävas i..............

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Haha vilken notis!!!

Äventyrsbad är ju skitkul..nu ska jag gå och lägga mig så jag är pigg i morrn när jag ska på hembesök!

Kramiz

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja du det var ganska kul:)) Hoppas det går bra i morgon för dig.Kram

3:e kommentar, skriven , av Anna-Maria:

Det var ju din dotter som var lustig.

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Anna-Maria: Nä det var Jimmie som kläckte ur sig det eller? Ja jag kan ha fel, ursäkta lilla hövdning:)) Kram

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Gick så bra så..två ev tjejerna var väldigt pratsamma och ville visa sina rum och leksaker direkt!

Kram, kram

6:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Drunknat i vattenrutschbanan ... ha, ha ja du rubriken hade varit KUL:-)
Visst har jag oxså haft roligt i de där äventyrliga badhusen, men det var läääääääääääääääääääänge sedan.. mina små är ju stora nu.
Ta vara på den här tiden.. den kommer aldrig mer tillbaka.. men minnena har man:-)
Kramar*

Kommentera inlägget här :