Ja jag e här........

publicerat i Allmänt;
har bara inte haft tid att skriva.....det snurrar runt hela tiden med Pippis och hans jobb och jag är där och försöker att hålla iordning på allt omkring. Dem har jättemycket att göra, jobbar sena kvällar och även på helger, men det är så när man är egen företagare, då kan man inte säga nej till jobb. Men jag tycker synd om både Pippis och sonen, dem sliter ut sig!! Ja idag är det afrikansk dans på gymmet och det ska bli jättespännande och sen kommer ju melodifestivalen från min drömstad Kiruna. Jag blir så fruktansvärt sugen att åka dit igen, det var så lugnt och behagligt i den staden. I like it:))

Hoppas ni har det gott kommer och hälsar på er! Kram och ha en go lördag. Mumin

image659

Här är det Melodifestival ikväll:)) Ser väl härligt ut va??? :))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Serhärligt ut menjag vill ju ha vår inte vinter
HA EN TREVLIG KVÄLL KRAMAR FRÅN tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nää det ser INTE trevligt ut..haha!!

Men festivalen löpte ju väl ut..Carola gick inte vidare, jippi!
Kramen

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Här har ju inte varit nån vinter så jag skulle kunna tänka mig att åka upp igen så jag fick mitt behov mättat. Jag har en trevlig kväll!! Kram Mumin

Ninni: Nä det vet jag att du inte gillar mina vinterbilder ha ha men jag håller med dig, jag jublade när inte Carola gick vidare....den lilla divan. Kram Mumin

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Jo det såg härligt ut där uppe:-)
Kvällens skräll i kväll.. det trodde jag inte, men så var det lite kul att inte de som var tippade gick vidare.. Sibell är från min stad och den låten och rösten är så fin. Nordman, tyckte jag var kul att de slog Carola o Andreas låt:-)
Hej svejs med ett eller två glas rött:-)

Kommentera inlägget här :