Grinkärring......

publicerat i Allmänt;
e jag idag....för det första så sov jag inte gott i natt. Hade hemska mardrömmar...usch......och sen ringde Pippis väckarklocka halv sex och den jäkeln bara stängde av den i ett kör utan att gå upp!!! Så det var lögn i h-e att somna om...........sen städade jag lite och tog tag i källarn och det var någon som inte visste hur man gör när man pinkar på toaletten när man är begåvad med snopp så hela ringen var full med kiss....fan va äckligt.....jag blir snart anti mot karlar när dem beter sig så.......men det gör väl inget för "pigan" i huset torkar väl upp det. Ja jag är riktigt sur idag och trött och inte nog med det så när middagen var inmundigad satte jag på diskmaskinen och då flöt allt vattnet ut på golvet så här har jag stått och torkat i en halvtimme!!!!! Vad har man en karl till när dem aldrig finns där när man behöver dem?? Jo i går så fick jag en guldstjärna på gymmet, starka Mumin lyfte skrot.......men med närmare eftertanke är det inte så konstigt om jag är stark så jävla många matkassar och spadtag i trädgården som denna kvinna har tagit och snoriga ungar som man burit omkring..........usch vad jag är elak nu känner jag.....men så är det.....suck.....får väl återgå till torkandet.
Tack för att ni stod ut med mitt gnäll idag.....i morgon är det nog bättre:))

Kram på er! Mumin

Ps Håret är det också fel på, hänger i testar..............Ds

image672

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ös ur dig bara så mår man bättre sen.
Muntra upp dig kramar från mig kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Jo du det där kan man känna igen sig i, MEN nu tar vi nya tag.. duuuuu jag väntar utanför Coop Konsum om du ska mä till Blåkulla.. du har väl föberett kvasten med rosrskyddsmedel, bonxax o hela fadderittan..
Jag har fetvadd till baken så det räcker till dig oxså:-D I kväll är det kackel i mötet med alla kärringar..
Syns/hörs Tjing tjong nu far jag..... swing va de lyfter:-)

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Tack så mycket kära vän. Ja idag känns det bättre. Kramar

Pialotta: Yepp vi träffas där, jag har putsat både kvasten och katten så nu bär det av:)) Kram på dig din trollkärring ha ha

Kommentera inlägget här :