Annandag Påsk....

publicerat i Allmänt;
å visst lever jag:)) Har bara inte hunnit med det här med att blogga, mycket stök runtomkring och i går var jag så trött så det blev mest att sova. Påskmiddagen på Långfredag blev bra, barna åt i alla fall så jag hoppas det smakade men sen blev jag så trött på alla kastruller och karotter så jag ville bara hysta iväg allting:))
På Påskafton var ju jag och dottern på VM i konståkning och såg på herrarnas final. Det tog fem timmar att se igenom alla men vilken stämmning det var. När svenskarna åkte hörde man inte musiken knappt ett sånt herrans väsen var det, lite synd men det var en fullkomligt tokig publik.......ja ja nu hamnade svenskarna på 13 de och 14 de plats så det betyder att vi får skicka 2 st till VM nästa år också. Kul!!
Påskaftons kväll fördrevs i soffan liggandes och jag skulle titta på Parkinsson men somnade som en stock......och i går var jag mör.......ja vintern har ju tagit sitt grepp om oss, till o med jag tycker det är tråkigt, det är ju alldeles för sent påtänkt det här med vinter. Nu vill jag ta ut cykeln och ge mig ut i naturen, uppånerpåvända världen, stackars alla blommor som var på väg upp.............

Ha en go annandag! Kram Mumin

image676

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Skönt att höra att du lever och mår gott.
Vi har idag ett vinterlandskap som jag inte vill ha, usch och fy och bläh!!!!
Vi får hoppas att dagen blir bra trots allt kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh var du på herrarnas..det hade jag velat också..wow vilken stämning det verkade vara!

Jag är också trött efter den här påsken trots att vi inte gjort mycket...men den här jäkla förkylningen tar kål på mig!
Men jag verkar inte ensam...kram vännen

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja inte är det kul med vinter nu....usch. Kram

Ninni: Ja det var kul att se:)) Jaså är inte förkylningen väck ännu?? Herregud du har väl varit förklyld i en månad snart?? Ha det gott Kram

Kommentera inlägget här :