Lille Günter

publicerat i Allmänt;
Ja här är han lille Günter.....så in i bänken söt men han e lite velig fortfarande. Ja dem är söta dem små bebisarna....man smälter, men som sagt det gäller att uppfostra denna lille krabaten också......



En sån liten parvel:)



Å va trött man blir av allt blixtrande:)



Här busar jag och storasyster Enya med leksakspippis.........( han gick i tusen bitar):))



Enya med leksakspippis



Den riktiga Pippisen:))



Inte att förglömma min egen lilla gosestolla:)

Ja nästa bebis är nog en riktig liten människa hoppas jag......nu är det inte så långt kvar hoppas jag,då man får lukta på en sån där liten ljuvlig varelse:) Hur kommer det sig att bebisar luktar så gott?
Nä nu kan jag inte vara still längre ha ha ha nu ska jag fredagsgympa!!!


Kram och ha en go helg! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ha en god helg själv Mumin..Hälsa alla stollar och pippisar:) Vovvarna är ursöta,Kram Nalle

2:a kommentar, skriven , av Moses gm Ingegerd:

Jo,jo, en riktig dunderklump den där Gúnter! Bra att han får lära sig hyfs av Enya. Den riktiga Pippisen ser ju hel ut än så länge! Nospuss till er alla!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Men åhhh va söt synd att dom blir stora så fort, en bebis är bebis mycket längre!



Ja dom doftar underbart, men det är nog den goa modersmjölken som doftar igenom.



Pippis ser så snäll och go ut, där har du väl en goding.



Kram

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Fina bilder. det är något visst med alla små varelser som gör att man smälter. Ha en riktigt trevlig helg. Kram

5:e kommentar, skriven , av Kersti:

Fina bilder. det är något visst med alla små varelser som gör att man smälter. Ha en riktigt trevlig helg. Kram

6:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Han är ju bara så ljuvlig! Men som du säger de måste fostras från början om det skall bli trevliga hundar av dem. Ha en riktigt skön helg!

7:e kommentar, skriven , av Anonym:

Så aöt han är den lilla valpen

Jag längtar så efter barnban med lär nog dröja ett tag men jag hoppas jag får nåmgång i allafall kram Tingeling

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Blodtrycket mår bra..men jag blir så sur när dom ändrar om så man inte fattar nåt..suck



Tur jag har en vinflaska..haha



9:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Väldigt många foton du visar denna dag.. och så härligt lekfulla oxså:-)

Klart du längtar efter bebben.. hade jag oxså gjort och gör, vi ska ju oxså få en här till hösten.. mannens son och sambo. De doftar verkligen smultron:-)

Kramiz o en fin dag till dig.

Kommentera inlägget här :