Godmorgon

publicerat i Allmänt;
på er alla. Ännu en solig dag men jag tycker att det blåser lite mer idag så det är lite svalka ute. Igår var jag och bada och det var jätteskönt, försökte skapa mig en solbränna......ja den är på väg....det var väldigt vad solen tar mycket...ozonskiktet måste vara jättetunt. Jag köpte mig en bra ljudbok i går av Fredrik Lindström. Jag tycker han är jätterolig så den ska jag lyssna på när jag åker upp till Stockholm.

Shit jag är riktigt nervös inför bloggträffen.........ni vet så där förväntansfull som ett barn är när man fyller år.
Svågern pratade jag med i går, han är bra på Stockholm så hotellet ligger väl nära Centralstationen, men det är väl en bra bit till Gamla Stan tror jag. Ja ja denna damen har varit ute och rest förr, så det ordnar sig nog.

Idag kommer ni att få ett sms från mig och jag vill gärna att ni svarar på det så jag ser att jag har fått rätta mobilnumren.

Mitt mobilnummer har ni kanske inte fått: Det är 0705-873428

En liten bild på mina vackra liljor som blommar just nu kommer här.

Ha en go dag i värmen! kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Du kan säkert ta Dig till Gamla Stan, bara en hållplats från T-centralen - om man åker i rätt riktning, hmm!

Nu är pantern på bild!

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja visst är man förväntansfull ska bli kul att träffas kram tingeling

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Man kan till och med gå från T-centralen till Gamla Stan om man vill det. Ut på Vasagatan och så till höger.

För er som kommer reande hit blir ju äventyret ännu större, jag tar nog cykeln in. Det kan i och för sig vara ett äventyr det också. Kram

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Man kan till och med gå från T-centralen till Gamla Stan om man vill det. Ut på Vasagatan och så till höger.

För er som kommer reande hit blir ju äventyret ännu större, jag tar nog cykeln in. Det kan i och för sig vara ett äventyr det också. Kram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Tack för sms. Jag hinner inte besöka er här på bloggen. Det är mycket nu. Men vi ses !

Kram Nalle

6:e kommentar, skriven , av Anonym:

Till alla: Ja det ska bli jättekul:)) Kram från Mumin

7:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja nog är det lite pirrigt!!



Tack för SMS,et du fick väl mitt?? Du och jag bor ju på samma hotell så vi får väl ta sällskap till Järntorgspumpen, Anders vet var det ligger.



Puss&kram

8:e kommentar, skriven , av Anonym:

Ninni: Ja shit jag är riktigt nervös:)) Ja det blir bra om vi tar sällskap så man inte villar bort sig alldeles. Jepp jag fick sms,et. Kram ha en go dag! Mumin

Kommentera inlägget här :