Varmt

publicerat i Allmänt;

Jisses nu har jag 50 grader på altanen!! Men jag hör åskknallar långtborta så jag hoppas det kommer hit och rensar luften. Idag har jag städat....det var svettigt, men behövligt.
Det har varit lite trubbel i familjen, jag är inte längre farmor till Enya och Günter, men sån är kärleken och jag kan bara önska exparet lycka till i framtiden! Blod är ju tjockare än vatten och sonen är mitt allt ( naturligtvis dottern också) så nu tar vi nya tag och ser ljust på framtiden........bebisen väntar jag på fortfarande........igår så var sonen och Pippis och jag nere i Åsa och grillade hos dottern. Tack det var jättegott och va skönt att slippa laga mat för en gång skull:)
I morgon om det är lika fint väder ska jag ut med syrran igen på havet, nu är det 22 grader i vattnet.....att bada är härligt!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Visst blod är tjockare än vatten och mina barn är det viktigaste för mig

När det gäller barmem så blir jag som en liten tigrinna

Kramar till dig i värmen /tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Oj va tråkigt men så kan det gå!

Har dom delad vårdnad om hundarna..men förresten byggde inte dom hus..eller var det dottern??



När ska bebisen komma har hon gått över tiden? Stackarn och gå i värmen....



Idag solar jag inte..har städat lite grann jag med och sorterat tvätt...phu svettigt.

Men jag är härdad.



Knasig i bollen av vitt vin..haha ja kanske det men ack så gott, kramen

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja där satte du huvet på spiken!! Man blir som en tigermamma....vrååååål:) Kram tillbaka vännen!



Ninni: Ja så är det...nä det var ex:ets hundar och det är dottern som bygger hus. Ja nu har hon gått 1 vecka över tiden. Skulle till barnmorskan idag....men dem sätter inte igång henne förrän den 11 aug om inte det händer något innan. Jaså städar du också...ha ha ja lite mer knasig tycker jag man blir när det är så varmt:) Pussss!!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Nu finns det bild på "söffa"...puss i värmen

5:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Tråkigt när sådant händer men inget man kan göra något åt, annat än stötta så gott man kan. Man vill ju skydda barnen fast de är vuxna, men de måste ju också få göra sina erfarenheter och växa av dem. Var får du all energi ifrån? Själv orkar jag inget. Var till veterinären med Rocky för vaccination idag. 10 minuters resa till Sickla och 10 min hem igen med en stekhet buss knäckte mig. Har sovit middag i över två timmar.

6:e kommentar, skriven , av Frida:

Vadå exets hundar? Jag stod som ägare ja, men vi köpte väl dom ändå tillsammans. Det e lika mycket hans hundar som mina..

7:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej, nu är jag hemma igen från stugvistelsen. Du va tråkigt för dom, fast sånt där måste dom sköta själva, men man mår ju lika dåligt själv när barnen har det jobbigt.Den ena av mina döttrar hade en jobbig period innan hon träffade sin nuvarande kille. Dom verkar ha det väldigt bra ihop så nu hoppas jag att det kommer att hålla.Men man vet ju aldrig!

Hoppas din bäbis tittar ut snart så du får annat att tänka på.

Jag städade i stugan i lördags så jag var lika tokig jag också. Ha det så gött nu o bada för mej också, för det har jag inte gjort ännu fast jag haft så nära till vattnet!

Kram på dej!

8:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Nämen så tråkigt att du inte längre är farmor till de där ungarna, Enya och Günter.

Visst sjutton är det hett i hettan.. mina solplitor börjar sakteliga komma på återbesök, vilket inte alls är så himla trevligt. Det rinner floder. Ni tycks haft det kalas.. jag ocxså, men inte idag.. Hjälpande flyttstädhand.. aldrig roigt när det är så hett. Medelhavsvärme nu här oxså..

Solvarma kramar

9:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en toppendag i solen..kramen

Kommentera inlägget här :