Träningsvärk....

publicerat i Allmänt;
utan dess like har jag idag. Var på något som heter Core i söndags och igår var jag och gympade. Det här med Core är ju att magmusklerna ska få sig en omgång, men ack jag har nog inga magmuskler, där har jag inte ont utan övriga kroppen värker som bara den. Det är väl bara tarmar och liknande i den magen och lite mackor........jag har väl inga magmuskler kantänka:)

Idag har jag kört över gräset och dammsugit.......det växer så det knakar ute........och sen har jag fått en beställning till middag, nämligen Enchilladas. Det är en sån här matvecka känner jag.....sonen ligger på soffan och bestämmer menyn, men det är bara roligt när dem äter, fast ibland blir jag vansinnigt trött på att laga mat. Det har jag gjort sedan barnsben eftersom min mamma gick bort tidigt och pappa kunde inte koka ägg än sen gång ha ha, men till slut lärde jag honom att laga lite lätta rätter.

Solen skiner och det är behagligt ute, men det ska ju bli jättevarmt framåt torsdag och då skall jag banne mig åka till havet och bada och sola......om inte lillkillen tittar ut innan dess förstås:)

Kram ha en go dag! Mumin



Här är mitt badställe...tar bara en kvart att åka dit med bilen

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Det är bra synd att vi inte bor närmare varandra då kunde vi ta en dag vid havet tillsammans

Enciladas låter ju oxå smarrigt hr gör du då ?

Vi brukar göra ung. som tacos kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Anki:

Vad du är flitig med din träning!

Ha det gott!

Kram!

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja det är synd....hade varit trevligt med ditt sällskap:) Jo jag gör Enchilladas i ugnen...typ som tacos fast med sås. Kram på dig!



Anki: Ja det är jag flitig med:) Kul att höra ifrån dig! Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av tingeling:

Mums !!

Hur går det med barnafödandet plaskar han fortfarande runt därinne och sörplaar lääsk kramTingeling

5:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja fy farao vad han är seeeg:)) Kram

Kommentera inlägget här :