Till havs

publicerat i Allmänt;
Idag har jag tillbringat dagen på havet tillsammans med syrran och svågern och kusinerna. Det var helt underbart....det här är jag ju van vid sedan barnsben att få tillbringa sommaren vid havet.......ni får själva titta hur vi hade det. Här kommer en bildkavalkad:)



Här stävar vi ut ifrån hamnen



På den här vackra ön la vi till



Så himla vackert med kala klippor



Här badar jag och syrran . Det var 20.4 grader i vattnet...friskt och härligt:)



En jättemanet.....dem svider bra dem.......men den är vacker.......



Titta vilket klart och ljuvligt vatten:)



Jean som stävade oss till ön



Syrran och kusin Malin



Nämen är det inte Carl Philip? Nä det är kusin Pontus som latar sig på akterdäck:)



Kapten rattade bra:)



I hemmahamn

I morgon bär det iväg igen........helt underbart.

Kram ha en go kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Åhh va du är lycklig! Detta har jag aldrig varit med om här hemma i Sverige! Att få ge sej iväg med en fin båt ut till kobbar o skär.Det är väl svensk sommar om nåt.Lycka!

Ha en underbar helg. Astrid o gubben o jag drar till stugan. Dans i kväll.Kramis!

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Jag glömde ..håller tummarna att lillen kommer i helgen!

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Vilken toppendag! Jag älskar också att åka ut på sjön, men jag är van vid trädbevuxna kobbar och snälla maneter! :)

Hoppas ni får en lika skön dag i morgon.

Kram, Fia

4:e kommentar, skriven , av Kersti:

Vilken mysig dag ni hade. Vi är åter i stan så nu kan man blogga lite igen.

5:e kommentar, skriven , av Ninni:

Så underbart härligt...i Medelhavet var det säkert trettio grader varmt, inte mycket svalka där inte!



Nu är jag hemma...såg att du hade saknat mig, har saknat dig också.

Har inte "bebben" behagat ut än???



Puss&kram

6:e kommentar, skriven , av tingeling:

Hallo hur är det?

kram Tingeling

7:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Konstigt - jag skrev ett inlägg här i går men det kom tydligen inte fram. Härligt att få vara på sjön såna här varma dagar.

8:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ja nu är jag hemma nu behöver du inte längta efter mig mer..hihi



Ha en skööön dag i solen, kramen

Kommentera inlägget här :