Molningt idag.....

publicerat i Allmänt;
så det blir ingen båttur tyvärr....det får bli andra grejer att göra istället, som att klippa gräset tex...........och handla lite. Sen går jag nog och gympar i eftermiddag. Har ni sett på den här lille, han heter Bobby och är en hittekatt. Dottern bor ju på landet och en dag stod han och skrek utanför deras dörr och hon tog in honom......han är så liten och rädd den stackarn men gillar att ligga i deras säng på natten:) Kram ha en go dag! Mumin



Visst e han gullig?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men halledudane vilken sötnos...den vill jag pussa på nosen!



Gympa i värmen jag du är lika galen som mig, vi har möblerat om hela vardagsrummet.

Snart klara...pussen&kramen

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja han är ursöt:) ja jisses du håller igång också hör jag:) Pusssss

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Men den var söööt! Och va snäll hon är som tar hand om den lille stackaren. Jag har ju Astrid här nu. Hon är här på sommarlov. Det går så bra att åka bil nu med henne. Vi har ju varit i stugan o resan dit o hem gick hur bra som helst. Hon kände igen sej på en gång fast det är ett år sen sist.Va du håller på o jobbar o gympar. Du är så himla duktig! Jag som nätt o jämt är ute o går.Jag skäms!

Hoppas vi får en fin dag i morgon också!

Kram på dej kära Mumin!

4:e kommentar, skriven , av Mumin:

Gunvor: Ja den är så gullig och visst är det snällt att ta hand om övergivna djur. Du ska väl inte skämmas....man måste ha semester också. Ja Astrid är ju så fin och hon verkar vara en snäll katt:) Kram tillbaka kära vän!

Kommentera inlägget här :