Idag är humöret bättre......

publicerat i Allmänt;
men jag har väl inte sovit så där bra kan man säga....det blir lite för mycket...men men idag är det en annan dag och temperaturen utanför mitt köksfönster är uppe i 28 grader i skuggan. Ja det är varmt men skönt ändå.

I morgon kväll ska jag och Pippis ut på böljan den blå. Vi ska på skaldjurskryssning i Göteborgs skärgård. Vinga fyr, Brännö brygga och alla de andra vackra öarna på Sveriges framsida ha ha.

Turen tar 4 timmar och man äter massor med skaldjur och sjunger Evert Taube och kanske det blir lite dans också, vem vet?

I morgon kommer dottern också på lunch....nä nu får den där lille komma ut snart...jag är så himla nyfiken på om han liknar sin mormor:)) ( arma stackare)

Kram ha en go torsdag och fredag. Återkommer väl på lördag med lite bilder på kryssningen. Kram Mumin



Det här är väl sommar om nåt? Smaskens.......

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men vännen va jobbigt med svärmor..stackars er, det är ju trots allt synd om henne också, hon är ju sjuk!'

Men det är inte mycket till tröst, jag var galen på min mamma på slutet..jag orkade inte med alla hennes krav.



Hoppas nu ni får en njutbar tur på Havet, ni kunde ju inte ha valt underbarare kväll..många kramar

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Åh så gott

Jag har dragit ihop ett gäng på jobbet somtänkte åka på räkkryssning i augusti Det är ju så gott med räkor med då har ju ni mycket fräschareräkor än vi har kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Ninni: Ja fy sjutton vad jobbigt det är, man hoppas att det snart tar slut.....ja det ska bli så härligt och vädret ska ju hålla sig kvar i morgon också:) Kram vännen!



Tingeling: Ja det är sååå underbart med den lilla kryssningen:) Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag läste bakåt lite i bloggen eftersom jag ite hunnit med riktigt

Man får inte vara elak mot människor bara för man är gammal Min svärmor är inte alltid snäll och nu på senare år har jag börjat att säga ifrån du ska tro att jag inte är populär längre ibland får jag dåligt samvete och tänker stackars gamla människa men för att jag ska orka så måste jag markera tyvärr kram Tingeling

5:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en riktigt härlig helg! Hoppas du snart får se den lille krabaten.Kanske är han lik mormor!Ha det gött. KRAMKRAMAR!

6:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja fy farao sicken människa...jag tror också jag ska börja skita i dem där energiätarna och börja tänka lite mer på mig själv. Kram på dig!



Gunvor: Tack detsamma vännen! Ja det ska bli spännande...jag väntar otåligt:) Kramar tillbaka

7:e kommentar, skriven , av Sylvia:

Ja det är inte lätt när de börjar bli gamla och känner att de inte har kollen längre. Mycket av deras ilska bottnar ju i ren desperation. Men av efarenhet vet jag att många gamla inte är elaka rakt över utan de har en fantastisk näsa för att veta vem de skall våga släppa loss ilskan mot. Det är nog bra om du kan stå på dig och markera lite gränser. Ha det så skönt på båtfärden. Låter som en härlig avkoppling med vackra vyer, god mat och dryck och trevlig samvaro. Ser fram emot bilder!

8:e kommentar, skriven , av Kersti:

Åh det låter jätte mysigt. Saldjur och salta hav. Kram

Kommentera inlägget här :