Grattis

publicerat i Allmänt;
min käre son på din 25 årsdag!! Idag för exakt 25 år sedan kl 14.19 såg en liten parvel sitt första ljus i denna världen......mycket har hänt sedan dess som man både kan gråta åt och skatta åt. Men han är världens bästa kille.....snygg e han också enligt svärdottern:)) Ja ja det blir så med en sådan snygg mor ha ha.

Nu väntar vi bara på att dotterns lillkille ska titta ut också....tänk om det blir idag? Men han suger väl på sista karamellen i den där varma och goa magen....nä ni nu måste jag städa.....här ser ut som kriget......


Kram på er och ha en go dag! Mumin



Här är han födeledagsbarnet till höger omgiven av far och syster och mågen

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Klart grabben är snygg med en sådan far!!!!!

Nä skojade bara jag menar förstås mor!!!!!!!!!!

Grattis till sonen från Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja du han är inte lik mig för fem öre:) utom det att han är genomsnäll....alldeles för snäll.....men det kanske han har efter mig? Nä han är så lik sin farfar som ett bär. Ha det gott! Kram Mumin

3:e kommentar, skriven , av tingeling:

Din son och min äldsta tjej är ju födda samma år komjag på, festligt kamTingeling

4:e kommentar, skriven , av tingeling:

Din son och min äldsta tjej är ju födda samma år komjag på, festligt kramTingeling

Kommentera inlägget här :