En sån rolig fest......

publicerat i Allmänt;
Tack för en trevlig 50-års fest Raija!! Det som jag trodde skulle bli en pina blev såå lyckat.....Pippis och jag var på 50 års kalas i kväll och jag har inte skrattat så hjärtligt på länge. Såna underbara människor vi träffat idag och vi har varit ute på västkustens pärla Långedrag. Det var ös från början till slut....födelsedagsbarnet var så nöjd och glad och det gladde mig verkligen i o med att hon haft en del bekymmer i sitt liv som nu tycks vara bortblåsta. Här får ni lite bildbevis......



Här är min väninna...det är så roligt hon strålar av lycka:))




Två glada medelåders damer


 
Har ni sett vad vackert stället låg där vi hade festen



Göteborgs "gräddhylla". Där kan du inte lösa ut ett hus under 8 mille.......



Ja döm själva........



Så stora hus...och detta är bara enfamiljshus.....



En bild på maken som ordnat denna förträffliga fest:))



Till sist en inhyrd "Tony Irwing" som lärde oss dansa linedance....så jävla roligt:))

Kram nu ska jag slagga Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av tingeling:

Ofta blir fester som man inte har några förväntnigar på så himla skojsiga

Fina bilder och vilka pangbrudar jag så kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

LÅter som en mycket lyckad kväll. Tänk att det ofta är så, att när man inte riktigt vill och tror att det ska bli trist det är då det blir som roligast. Kram

3:e kommentar, skriven , av Mumin:

Tingeling: Ja det var verkligen roligt...ha ha pangbrudar...ja Pippis får akta sig:)) Jag hade många kavaljerer vid min sida.....Kram på dig!



Kersti: Ja precis så är det. Ha det gott! Kram på dig!

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Så kul att ni hade så kul:-) Linedance ser så kul ut i sig:-)

Ha de gott från en döförkyld en från Skånes pärla.

Kommentera inlägget här :