Är sjuk.......

publicerat i Allmänt;
händerna fulla av blåsor och munsår.......ont i ryggen och känner mig allmänt svag. Så här var det ju förra året också...kommer ni ihåg det...då hade jag bältros. När jag tänker efter så har ju förra året varit nåt in i hästväg jobbigt med renoveringar och allmänt slitsamt....sovit dåligt har jag ju också gjort tills jag fick akupunktur...tränat som en besatt för att behålla min vikt........ställt upp till höger och vänster....nä du Mumin nu är det nog dags att tänka lite på sig själv det här året......man får ju inte så mycket igen har jag märkt....det är ju bara så att jag ska finnas där och vara alla till lags men nu är det nog slut med det för annars "trillar jag av pinn". Orkar inte hälsa på er idag....är jag inte bättre i morgon får jag gå till doktorn.
Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Nalle:

Men stackars dig. Ja, nu får du lov att ta det lugnare 2008. Skit i träningen. Gå promenader istället. Och du..lova nu...ta inte på dig andra människors ansvar. Du har nog med ditt. Kramar. Hoppas du är bättre snart Nalle

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ojojoj! Inte ska det nya året börja med sjukdomar! Men tyvärr så gör de det ändå.Gubben min har storflunsa! Och syrrans karl fick åka ambulans på sjukhuset härom natten. Dom var nog rädd för nåt med hjärtat. Nu har dom kommit fram till att det var hjärtsäcksinflammation! Det är inte farligt men han har nu fått cortison i två dagar. Så nu är han bättre o får komma hem idag. Han hade tränat fast han var förkyld!Och det ska man ju inte!
Så du ska ta det lugnt du också med träningen!Skit i vikten!Och rör på dej som Nalle sa , genom att gå promenader. Låna Enya!Men först o främst, se till att bli frisk så du inte missar ishotellet!
Håller alla tummar o tår att det går över snabbt!
Varma Kryapådej kramar från mej/Gunvor.

3:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Du måste bli bättre på det där att ta det lilla lugna.. jag har oxså varit sån att benen fått springa för mycket och man får det i baknacken själv bara.. ingen annan .. vi lever här en gång och den tiden måste vi bli bättre på att ta hand om oss själva.. så sluta jäkta.. det där andra får vara:-)
Kramar

Kommentera inlägget här :